• Anonym (fort...)

kommer för fort...

när jag och min man har sex så kommer han jättefort.. de kan ta kanske 5 min och så säger han att han kommer.. de är väldigt jobbigt för oss eftersom vi vill gärna hålla på längre än 5 min och gärna så att båda kommer...

vad kan man göra så att han kan hålla på längre?

vi har testat att avbryta när han känner att han kommer men avbryter vi och sen fortsätter efter några sekunder så hinner vi hålla på några sekunder och sen måste vi avbryta igen.. väldigt jobbigt...

• Svar på tråden kommer för fort...
  • Anonym

Han kommer ju för att det är så fruktansvärt skönt antagligen?! =)
    Prova på olika ställningar kanske?

• Anonym

I Sex inspectors hade de ett tips om att killen skulle träna genom att knipa en massa gånger om dagen, alltså när han har stånd så gör han motsvarande knipövningar som tjejer gör.

Om han lägger en liten handduk över penisen ska den röra sig upp och ner. För killen i programmet fungerade det.

• Anonym (fort...)

ja, de måste ju vara de hehe.. men han säger att de inte har varit så med andra tjejer...då får de mig å undra om han var oskuld? han vill nämligen inte säga vad han gjorde innan mig, sexuellt då.. men jag tror inte han var oskuld hehe...

ja, jag såg de där avsnittet i sex inspectors men de verkar inte funka...

• Anonym (snabb en)

Jag kommer snabbt. Ofta under två minuter. Det har alltid varit så med min nuvarande tjej. Jag har ändå turen att hon brukar hinna med. Om inte, så väntar man i en liten stund och tar ny fart och kör på tills båda kommer.

• Cilota

Kan detta vara något att träna på när man "leker på egen hand"?

"Det finns en teknik som heter klämtekniken, man kan klämma åt penis strax under ollonet så går erektionen ner och utlösningskänslan försvinner.

Man kan också trycka på en punkt mellan pung och anus, då kan man också fördröja erektionen.

En tredje teknik heter stopp-start, där stoppar man när det blir för skönt för att återuppta när man kylt av sig, på det sättet lär man sig att tyda kroppens signaler och behärska utlösningen."

Saxat ur Fråga Katerina i Expressen.

'Diplomati' är konsten att be någon dra åt h-vete så att denne ser fram emot resan
  • Anonym (Man)

Var glad och njut av de 5 minuterna. Jag skulle vara överlycklig om jag någon gång nådde så långt. Glöm klämtekniker. Funkar inte för mig.

• Anonym (Sexlös)

Ha sex en liten stund efter igen så kan ni hålla på längre?
    Det funkade för oss.

• Anonym (fort...)

Cilota

jag ska be min man att testa dina allternativ :)

Anonym (Man): men vad har du testat? bara klämtekniken? Vet du din anledning till att du inte håller ut längre?

• Anonym (fort...)

Anonym (snabb en); vad tycker din tjej om det da?

• Anonym (Man)

Ts,
    Jag har provat alla de tre som Cilota skriver. Ingen av dem fungerar för mig. Visst kan man stoppa utlösningen med klämtekniken, eller start/stopp-varianten med då försvinner erektionen också. Och återkommer inte i mitt fall. Punkten mellan pung/anus fungerar inte alls för mig. Salvor ger inte heller mycket effekt. Glidmedel kan förlänga det något, om än marginellt. Att onanera ett tag före (om man kan planera) är den bästa fördröjaren för mig.

Har du ett helt register av fler förslag, så tar jag ödmjukt emot!

Svar på tråden kommer för fort...