• Anonym (fort...)

kommer för fort...

när jag och min man har sex så kommer han jättefort.. de kan ta kanske 5 min och så säger han att han kommer.. de är väldigt jobbigt för oss eftersom vi vill gärna hålla på längre än 5 min och gärna så att båda kommer...

vad kan man göra så att han kan hålla på längre?

vi har testat att avbryta när han känner att han kommer men avbryter vi och sen fortsätter efter några sekunder så hinner vi hålla på några sekunder och sen måste vi avbryta igen.. väldigt jobbigt...

• Svar på tråden kommer för fort...
  • Anonym (fly)

wow fem minuter.. var glad för dem..

vi har köpt en kräm som stoppar, tror den heter spanish fly men jag kan ha fel. har också penisringar som funkar. krämen är bäst!

lyckat till.

• Anonym (F)

Fru Juli

Riktigt bra inlägg, håller med till punkt och pricka, det kan ju va likadant för oss killar, håller man på för länge, så börjar till slut tankarna komma fram om att det kanske inte är skönt å så, osv.

Bra sagt helt enkelt, och som du sa, berörningen är viktigare

/Fredrik

• Anonym

5 minuter! Det var väl ingenting! Min man kommer efter 10 sek.!

• Daidi

Kanske ett långt förspel för dig och sedan att ni har samlag!?

• Micke Geting

Allvarligt då är det ju så att killen kommer för att det är skönt.
    Är ju en ganska orimlig tanke att han ska tänka eller utföra obehagligheter för att hålla igen. Kul sex i så fall?

Det är av min egen erfarenhet, har faktiskt varit tonåring och var inte lika erfaren då när jag hade sex, mycket psykiskt.
    Får man för sig att hålla igen så kommer man direkt.

Slappna av och njuta är det som gäller.

Det jag lärt mig genom åren är att tänka på kvinnan och fokusera på att hon ska ha det skönt och inte bry sig så mycket om man själv är på G eller ej.

• Anonym (sexy)

Jag och sambon har sex ganska ofta och jag har ibland lie svårt att hålla tillbaka min utlösning jag blir helt enkelt för tänd när vi har sex.
    Start stopp tekniken hjälpte väldigt mycket men jag har hört att klämtekniken skulle vara ännu bättre bara med att klämma precis under ollonet.
    Efter som sambon gillar missionären så skulle det vara perfekt att jag drar mig ur precis innan och sambon klämmer med tumme och pekfinger och när det dämpat min känsla skulle det vara lätt att fortsätta.
    Men vi fick aldrig det att fungera när sambon började att klämma så sprutade jag.

• Anonym (Länge)

Byt sex ställning ofta, för mig är ett byte som en omstart. 
    Byt långt innan man börjar känna att det är nära. 

Bryt penetration till oral sex. Jag tycker det är otroligt sexigt när tjejen går från att rida mig till att suga av mig och sedan någon ny ställning. Nu skrev jag suga av men det kan lika gärna var han som slickar dig. 
    Samma sak här, gå från penetration till suga, blir också en typ av omstart för klockan, och definetivt så om han slickar.

Sen ja, ett glas vin innan hjälper också.

• Anonym (Sandra)

Jag och min man har haft samma problem, men han kom oftast inom loppet av en minut. Men vi har hittat en fördröjningsgel som veeeerkligen funkar för honom, och han kan styra när han vill komma. Vårt sexliv har verkligen blivit så mycket bättre och varierat efter att vi hittade den, och billig är gelén också! Värt att testa för er kanske

www.vuxen.se/brands/bathmate/bathmate-bathmate-control-delay-gel

• Bjork525000
    Anonym (Sandra) skrev 2023-01-25 06:01:42 följande:

Jag och min man har haft samma problem, men han kom oftast inom loppet av en minut. Men vi har hittat en fördröjningsgel som veeeerkligen funkar för honom, och han kan styra när han vill komma. Vårt sexliv har verkligen blivit så mycket bättre och varierat efter att vi hittade den, och billig är gelén också! Värt att testa för er kanske www.vuxen.se/brands/bathmate/bathmate-bathmate-control-delay-gel

Spännande. Smörjer du in kuken med gelén? kan den påverka dig och din känslighet efter penetration?
  • Anonym (Ehh)
    Bjork525000 skrev 2023-01-25 06:06:18 följande:
    Spännande. Smörjer du in kuken med gelén? kan den påverka dig och din känslighet efter penetration?
    Tror inte att hon har någon kuk..
  • Bjork525000
    Anonym (Ehh) skrev 2023-01-25 06:18:55 följande:
    Tror inte att hon har någon kuk..
    Haha! Det tror inte jag heller men hoppas ni förstår funderingen. 
Svar på tråden kommer för fort...