• Anonym (fort...)

kommer för fort...

när jag och min man har sex så kommer han jättefort.. de kan ta kanske 5 min och så säger han att han kommer.. de är väldigt jobbigt för oss eftersom vi vill gärna hålla på längre än 5 min och gärna så att båda kommer...

vad kan man göra så att han kan hålla på längre?

vi har testat att avbryta när han känner att han kommer men avbryter vi och sen fortsätter efter några sekunder så hinner vi hålla på några sekunder och sen måste vi avbryta igen.. väldigt jobbigt...

• Svar på tråden kommer för fort...
  • Anonym (fort...)

Anonym (Man); Ok! Ja.. dekanske skulle va nåt..

• coachen

Klämtekniken och stopp-start rekommenderas ofta av kvinnliga sexologer. Kanske därför att de inte kan prova dem själva Det är ungefär lika kul som att gå på gym och kräver idog träning för att de ska ge effekt. Trist med andra ord. Här kommer lite andra tips.

1. Som någon var inne på: Börja om. Om du inte vet det, klura ut vad din kille blir riktigt kåt av och hjälp honom att få upp den igen. Säg snuskiga ord, dansa naken eller lek med en dildo framför honom.... Ditt engagemang är superviktigt och jag är säker på att du kan få fart på honom igen.

2. Damerna först. Låt honom inte komma in i dig förrän du fått minst en orgasm. Förslagsvia använder han sin tunga och sina händer. Kanske lite fisting eller g-punktsmassage om du gillar det.

3. Alkohol kan vara en rätt bra fördröjare. Kan vara svårt att dosera rätt dock och så blir det ju inte riktigt samma kroppsliga upplevelse.

En annan viktig sak är er inställning. Orgasm är ju superhärligt så det är viktigt att ni alltid är positiva till era båda orgasmer. Det är ju alltid en fantastiskt härlig upplevelse.

Lycka till!!!!

• coachen

En sak till. Det här med punkten mellan pungen och anus är alltså miljondollarpunkten. Den funkar så att man med tre fingrar trycker riktigt hårt där när man kommer. Vad som händer då är att man trycker ihop sädesledaren så att sperman inte kommer fram. Efter en sådan utlösning är det som sagt lättare att behålla erektionen.

Den punkten är också viktig om man som man vill bli multiorgasmisk, vilket också är ett tips för er. I så fall kan din kille komma om och om igen. Men hur det går till är lite för avancerat för att bara skriva här.

• PetraGos

Finns fördröjande crémer om det är något alternativ!!

Stud 100: Finns det en som heter och har fått bra recensioner..
    Har fått betygen 4 och 5 av 5 möjliga.. Kostar 199:-

Säljs på:
    www.lustjakt.se/frames.aspx

Lycka till!!

• Lundby87

Men om han känner att han är på G så aksnke att han skall ta ut den i lite mindre än en halv min å sen köra igen å då det känns som att den är på g så ut med den osv osv tills du kommit

• Anonym

använd penisring, fördröjer för många att få orgasm

• Anonym (fort...)

tackar för alla råd :D jättesnälla har ni varit

• Anonym (Try It)

En kompis som hade det här problemet berättade för länge sedan att han onanerade i tid innan han och tjejen skulle ha sex. Efter det var han när det var dags för lite "mys" en alldeles fantastiskt uthållig älskare, hans flickvän var jättenöjd!
    Kanske något att pröva .

• Fru Juli

Intressant tråd

Själv tycker jag 5 min räcker gott, penetrerande sex gör inte så mycket för mig. Det värsta jag vet är killar som ligger och juckar och juckar och aldrig blir klara... Man tappar ju helt lusten! Visst, det är schysst med närheten och jag gillar känslan av att bli "uppfylld", men om vi snackar ren njutning vill jag ha händer, mun och tunga...

Min erfarenhet är att många killar är fixerade vid att hålla tillbaka så länge som möjligt typ för att visa att de är bra älskare eller något. Men i mitt fall, och för många jag pratat med, leder det bara till skavsår!

Sexet ska inte vara klart efter 5 min, men själva juckandet behöver man väl inte hålla på så himla länge med eller?

• Änglamark

1. Ta ett foto på din mamma.
    2. Håll det för ditt ansikte när ni har sex.
    3. Han ser bilden, och tänder förmodligen inte på din mamma, och därför kommer han inte så fort.

Eller så kan man testa "kör, pausa, kör pausa" ett tag.

Svar på tråden kommer för fort...