• zackebus

Annorlunda Bröllopspresent

Ska vara tärna på än nära väns bröllop i sommar.
    Skulle så himla gärna ge bort något ovanligt/annorlunda i present.
    Så nu ber jag er om hjälp...
    Kom med alla era ideer tack..

• Svar på tråden Annorlunda Bröllopspresent
  • zackebus

behöver mer tips
    vet att det finns ide rika människor där ute

• 19Sofia79

Lokal patriot som jag är... ok inte en sååå ovanlig present men en Dalahäst... Man kan få namn å datum påmålat om man vill

• annca

Var bor de? Vet att man kan boka "vargklappning" och "hajsimning" i Kolmården tex.

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • SusanneS

Vi ska på bröllop i sommar och vi tänkte köpa 3-4 olika viner som man kan lagra olika länge och sen sätta på lappar som öppnas på 3 dje bröllopsdagen osv plus ett par snygga vinglas till.

• annca

Vi fich en "romatisk weekend" på Vadstena klosterhotell av ett gäng av våra kompisar. Jättemysigt!

• 19Sofia79

Vi fick en övernattning på ishotellet i Jukkasjärvi, ska dit i mars nästa år

• Familjen G

Jag ska på bröllop själv om några veckor och fick iden av en kompis att köpa ett par fina glas från ett glasbruk i närheten där en tjej gör glasen själv och sen så ska hon gravera glasen med deras namn och bröllopsdatum.. en present som de alltid kommer att komma att tänka på sin bröllopsdag när de ser...

• zackebus

tack för alla tips..

annca:
    bor själv i kolmården så tankte ta en promenad dit och kolla vad dom kan erbjuda.hajsim låter häftigt att ge bort.
    Dom bor inne i Norrköping..

Mer tips tack

• annca

En kompis gav sin man i 25årspresent vargklappningen. Det var en upplevelse!
    Vi skulle ha haft hajsimning på en möhippa, men så visade det sig att det var "fel vecka" för den blivande bruden, så det var ju inte så lämpligt. Tror det var på Kolmården...

Svar på tråden Annorlunda Bröllopspresent