• zackebus

Annorlunda Bröllopspresent

Ska vara tärna på än nära väns bröllop i sommar.
    Skulle så himla gärna ge bort något ovanligt/annorlunda i present.
    Så nu ber jag er om hjälp...
    Kom med alla era ideer tack..

• Svar på tråden Annorlunda Bröllopspresent
  • 19Sofia79

åhh ja just ja Efva Attling har ju kommit med glas som har ringar från henne runt foten, så ifall man råkar slår sönder så får man ett smycke. Ganska coola faktiskt

• TessH

annca:
    hahaha, jag ser framför mig hur hajarna "nosar" efter henne.... =) Hon skulle ju blivit värsta lockbetet... hahaha. Tur att hon sa till innann och inte tänkte "äsch, det är nog ingen som märker.."

• Honey1982

hmm vi gav bort en "budgetpresent" nyligen i bröllopspresent till sambons syster och hennes nyblivne man.
    det var ett hjärtformat fondueset, 3 st Toblerone och ett fint kort med ett recept på Toblerone-fondue. det blev mkt uppskattat

• Dessie

TS: i mitt Bildgalleri finns en bild på en av presenterna vi fick av min bästa vän & hennes sambo när vi gifte oss (de var våra vittnen).
    Kanske ett tips?!

• zackebus

Tack för alla kanon tips
    men flera motages mer än gärna.

tack

• annca
    TessH skrev 2006-05-22 15:38:23 följande:
    annca:hahaha, jag ser framför mig hur hajarna "nosar" efter henne.... =) Hon skulle ju blivit värsta lockbetet... hahaha. Tur att hon sa till innann och inte tänkte "äsch, det är nog ingen som märker.."
    Jupp! Hur man blir populär! (bland hajar)
    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • zackebus
    PUFFAR PÅ Cool

Vill ha mera tips.

TACK
    Skrattande
  • zackebus
    puffar på även i dag

kom med alla ideer ni kan..
  • annca

Ett par komlisar önskade sig bidrag till ett eget hus, så de fick av alla gäster en tegelsten! (På skämt förstås, de fick "riktiga" presenter också)

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
Svar på tråden Annorlunda Bröllopspresent