Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Våra namn är om det blir en flicka så Josefina och om det blir en pojk så Olof.

Det med vattnet i Ronneby sa dom i em på radion att det hade blivit något fel där proverna analyseras så det var inget fel på vattnet (en höna av en fjäder).
    Men det hade varit illa om det verkligen varit så!!

• Jordgubben06

Mormor: Ha det bra imorgon och gå och lägg dig nu så du är pigg o utvilad för en dag i shoppingensmekka!!

• Jordgubben06

Annione: Inte bli sjuk nu!!! Men då får ju du bli ompysslad några dagar ganska skönt och så har man ro att vila!

• Jordgubben06

Blekingetösen:Jag lämnade in min ansökan i god tid tyckte jag men när det var lite mindre än 2 veckor kvar tills jag hade tänkt att ta ut havandeskapspenning då ringde jag till FK och då visade det sig att hon som har hand om sådana ärende för Ronneby(vilka mer vet jag inte)var sjuk så hade jag inte ringt så hade det legat på hennes skrivbord ännu antar ja,så lämna in i god tid innan man vet aldrig med FK.
    Tror att jag lämnade in så där 6-8 veckor innan utsatt datum om inte mer kommer inte ihåg längre!

• Jordgubben06

Annione:
    Ja det kan vara trögt ibland men sambon sitter här bredvid och säger att vi inte ska driva så med dom,det är nästan synd om dom eller.......

• Jordgubben06

Föneböna:
    Snygg hatt hunden fått men förstår om det kanske var helt uppskattat,kul bild iallafall!

• Jordgubben06

Har idag varit på Mio möbler i Listerby och köpt frigolitfyllning till ammningskudde, äntligen hittade jag det!!
    240:- för en påse som ska räcka till en saccosäck till vuxen se den räcker nog till ammningskudden och ev till barbapappa kudden jag tänkt göra till bebis!
    Om det blir över talar jag om det sen om det är någon som är intresserad.

• Jordgubben06

Annione:Hoppas du mår lite bättre idag,det är ju lite svalare om nätterna nu som tur är!
    Men sova en hel natt lär man väl inte få göra de närmaste åren nu med kissepauser och sen med ammning!!

• Jordgubben06

Annione:Ja nu väntar vi på att liten ska titta ut,ta och vila ordentligt nu så du har lite krafter kvar efteråt.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3