Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Annione:
    Det har inte hänt något i natt heller antar ja!

• Jordgubben06

Hade gärna följt med men orkar inte gå så mycket som jag vill,och det är inget särskillt jag ska ha just nu heller men det är ju alltid kul med IKEA.
    Följer gärna med en annan gång om någon ska dit.

Stumpan: Ja det är alltid kul att greja med ett nytt boende.

• Jordgubben06

Det var trevligt på glassdaten ni som inte var där missade god glass och trevligt sällskap
    Men ni får nog chans en annan dag det ska nog vara varmt ett tag till!

• Jordgubben06

Mampa:Ja det var trevligt att träffa er oxå!
    Hälsa Volvo när du kommer dit näst,och säg att jag kommer inte ännu på JÄTTELÄNGE!!!! haha.....

Ska komma ihåg det med att krysta

• Jordgubben06

Mira: Det var väl inte glassen som var för hård för det kan man ju inte skylla den för som den rann.
    Tråkigt att gå till tandlakaren på sommaren fick göra det förra året.

Stumpan: Ja ta det lugnt med bärandet för du vill nog inte att bebisen ska komma ännu antar ja. Jag har 2+1v till Bf nu så den kan komma när den vill.

Har varit i Ekenäs en runda idag det var skönt att sitta där och läsa tog 2 dopp oxå lite kallt att gå i men svalkande.

• Jordgubben06

Idag var det fint badvatten i ekenäs har varit nere med sambon nu oxå för att svalka oss en stund det var skönt!!

• Jordgubben06

Stumpan:Undra om det inte går att bada med hund i skärsjön man ser den från E22:an.
    Man kör in till sjön om man kör på kallingevägen förbi brandstationen mot kallinge till och förbi hultaleden så står det skärsjön in till höger.
    Du kan ju kolla om du har lust någon dag!

Mira:fick ni tag i några trädgårdsmöbler idag?

• Jordgubben06

lönnemåla: Kul med en dag på IKEA!
    Va bra att Märta växer kanske inte sååå kul för faddrarna men så är det när man får ett uppdrag!

• Jordgubben06

mira:Har ni varit på Karlssons där finns ju oxå lite trädgårdsmöbler kanske till vettiga priser?!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3