Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Har precis packat upp barnvagnen som kom på posten idag direkt hem till dörren ska lägga in en bild på den nu och har varit på Karlssons idag på tältrea hittade en musikmaskin(ser ut som en gräsklippare till barn)lägger ut en blid på den oxå.
    Barnvagnen var jättefin Kakigrön o beige med lite oranga detaljer.

• Jordgubben06

Mormor:
    Ja mycket folk iallafall många dårar kan man säga,jag råkade hm.... ju gå in där alla rea skaer fanns tänkte först att det räker nog att sambon går in men sen tänkte ja va fan så farligt kan det väl inte vara men men,stod där inne i trängseln och det var ett fruntimmer som tvunget skulle ha en sak som var längre fram så hon tyckte jag kunde gå framåt vilket inte var lätt för det stod en massa folk men hon påtade lite till, ja sa till henne att hon kanske skulle ta det lite lugnt för min mage var ivägen,"Ja ja sa hon jag har oxå stor mage som är i vägen" kanske inte med någon inne i som ja sa jag till henne då!!
    Vilken klant!!
    Vi hittade lite iallafall.

• Jordgubben06

Ja REEEEEGNNNNN!
    Skulle vilja på marknad i Åhus imorgon men orkar nog inte det med huvudvärk och tung kropp.

• Jordgubben06

Mampa:Det är Maria magdalena marknad i Åhus parken,den är både tis o ons brukar vara en bra marknad att gå på.
    Det stod en annons i tidningen i dag o i lördags ang tider.
    Det kan vara värt ett besök,ta med bad kläder det finns en bra badstrand i Åhus oxå så lillan kan bada!

• Jordgubben06

Hej!
    Godmorgon alla! Här är det lugnt! Men varmt är det, men det har väl alla!Ska till K-na en runda idag!

• Jordgubben06

Har varit i Ekenäs en runda och badat men huvudet är tungt idag oxå vet inte om det är värmen eller det är något som är på G kanske mitt kanske startar med migrän då blir det inte roligt vill ja lova!
    Har varit hos BM i dag,Pia har semester så jag fick en kvinna med namn Lotta inhyrd,hon var trevlig och bra tyckte vi!
    Allt var bra så det är bara att fortsätta väntan suck!!! Men ska inte klaga för mycket det finns ju dom som har det värre(Annione tänker ja på).

• Jordgubben06

Annione: Kan säga att jag börjar känna mig och se ut som du nu iallafall med det om flodhäst och strandad val!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3