Bebis i Blekinge 3
vad ni har skrivit på bara några timmar..
åå jag är så sugen på något men pallar inte köra någostans=(
vad ni har skrivit på bara några timmar..
åå jag är så sugen på något men pallar inte köra någostans=(
Godmorgon eller morgon och morgon jag har varit vaken sen 6..
hur mår alla idag? Jag mår lite bättre i min rygg, hjälpt lite grann med tigerbalsan=) Ska smeta på mera senare ikväll..
marmelade: Vad bra att allt va bra med bebisen=) Trevlig midsommar=)
Jordgubben: jo inget bra det. >Snart ska jag hämta sambon sen ska vi handla inför i morgon, kommer vara så mycket folk på maxi.. Men jag pallar inte handla själv så tungt.... Måste vänta tills han har slutat..
cocacarro: hej hej. Jag mår bättre , har ont i ryggen men inte jätte ont. Hur mår du?
vikkis : hehe jo jag vet, vi var där men det gick bättre än jag trodde,, Sambon fick köra vagnen och hålla reda på självscaningsaparaten jag baea sprang och plockade. Sen slapp vi packa upp varona på bandet=)
cocacarro: jo vet. det är bara att bita ihop=)
Nej lär väl inte vara så många här i morgon, kansek bara jag, hmm.. Sambon har 3 kompisar från kalmar nere killar inga tjejer.. men men får bo sätta mig här=P
Jag har inte köpt något själv ännu till bebisen..Har visseligen fått det mesta som vi behöver, men vi ska till ullared den 12/7 snart wiiiiiii..... Då ska jag handla lite själv.
Glad midsommar på er alla=)
Hade ni en bra dag igår?
Pusselbiten: vad tråkigt. Jag hade inte så skoj heller.
Annione : men då har ni ju nästan allt klart=) Vad skönt att bara jobba 4 dagar till.
Norrland: massor med grattis=)
Jag är trött idag fick jätte ont i sidan av magen igår.. så har sovit oroligt inatt. Och nu ska jag iväg och jobba trist=(
lönnemåla: vi ska dit den 12=)
Äntligen hemma från jobbet.. usch vad mycket folk det var idag.
Nu ska vi stor städa efter helgen och sambons kompisar.. eller ja damsuga och torkagolven.. I mogon börjar jag jobba 9-19.30 länge.. får se hur jag pallar med det.
Vad har ni andra gjort idag?
NY magebild.. på min gravidilitet.. tycker den är jätte långt nere magen.. hmm.. ?
evaeng: Lindex kanske det finns? annas får man beställa på internet..
vikkis : Jag vet inte men slanten i kallinge vet du var den ligger? Dom har ju utklädningskläder (eller vad det heter) att låna ut kanske dom har dop klänningar..
Själv ska vi ha en som min mormors mormor har sytt.. som både jag och min bror har haft.=)
Jordgubben06 : jo vissa dagar känner man bara över natten att den har växt lite.
vikkis : du kan väl kolla efter skötväskor? Vi ska dit den 12.. åå längtar så.. vi ska med ha en stunga över natten=)
Hur mår alla idag?
Dom säger att det ska bli regn men jag vet inte alls.
Jag mår illa och är jätte trött, ska palla mig i väg till jobbet snart, får se hur länge jag orkar..