Bebis i Blekinge 3
Stumpan: bor din mamma långt ifårn själva stan?
Stumpan: bor din mamma långt ifårn själva stan?
stumpan: aha oki. jag har kusin som bor i tyresö=) Har ne kompis som körde till ullared förra veckan, det tog ca 3 timmar att köra med ett fika stopp..
stumpan: jasså, när ska ni åka? bara över dagen elr?
stumpan: oki vad skojjigt.. åå vad jag längtar till den 12 då ska vi dit.. fast vi ska sova över..=)
stumpan: jo det är det ju med.. hehe=)
stumpan: på socialkontoret gör man det.. man kan även göra det innan barnet är fött.
vikkis: åå vad bra. Du måste ta kort och visa oss sen..=)
Vikkis: ååå vad duktig du är på att sy..=) Jag var duktig innan i skolan men sen när man inte sydde så mycket så..
Eio: Vad bra att allt var bra. Jag är med sjukskriven visseligen bara till i dag sen är jag ledig en vecka. men man känner att det behövs.
Nicoles mamma : ja försök igen=) Dom kan ju svara endå..
Föneböna: Jo håller med så skönt med fredag=)
ego: jag är trött och känner mig lite yr nu, har städat lite och tvättat, kanske är därför..
Vad hittar ni på i det fina vädret?
Föneböna: Jo vet mna blir galen innan man fått fram det man vill och så allt blir rätt.. Jo om jag med skulle gå en runda.. hmm får se, sk i alla fall sätta mig på balkongen och äta något inna jag fortsätter med tvätten..
Ska bara låta vagn delarna torka klart sne ska jag ta en bild på min vagn, visseligen beg, men den är fin=)
evaeng: nej jag sitter inne med.. håller på att städa plocka och fixa för fullt, sen en sväng till datorn i mellan åt=P Vad skönt att du inte hade några hål.
evaeng : det kan ju blir jätte mycket pengar..
tate: ååå tänk om min sambo kunde kom på och göra något sånt med mig *avis* åå jag vill med till ikea, men inga pengar till sådant.. Svärmor och svärfar skulle köpa ett skötbord till oss på ikea, (med byro under) =P kanske blir att vi följer med dom dit och bara kolla läget någon dag..
Föneböna: åå visst är det härligt med tvättmaskin i lgh..=) Slippa springa så längt när man ska tvätta..