Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

kan inte läsa nu gör det senare eller i morgon.. Någon som vet när BM i ronneby har telefon tid i morgon? snälla?

• tinaaaaaa

Blekingetösen : tack så jätte mycket. Jag har haft kramp i magen när jag står och rör mig, jätte ont. men när jag ligger still så har det inte varit någon fara alls. Jag ska ringa bm imorgon. Känner att bebisen rör sig som den brukar så.. Trodde att det kunde vara någon jag ätit därför har jag inte ringt akuten. Men det är bättre nu, bara jag tar det lungt.. Skrev och frågade om det här på fl och det är ånga som tro det är för värkar eller sammadragningar..

• tinaaaaaa

evaeng : jag ska ha bebis 8/9 om det stämmer med UL... Har jobb juli ut..men får se hur det går med det. Tar en dag i taget.

Tate: jasså en flicka=) VAd roligt..

Nej nu ska jag gå och lägga mig snart..

Godnatt blekingeborna..

• tinaaaaaa

mira: ja du vet inte om det va matmagen eller bebimagen.. hela magen...

Jag försöker få tag i BM nu. har inte alls haft ont inatt men blir öm nere imagen när jag är uppe och går. men upptaget hela tiden.

• tinaaaaaa

Jag pratade med en BM nyss och hon trodde det var förvärkar helt särket. Inget farligt allso=) Om det inte kommer vatten eller jag börjar blöda. Dom kan vara riktigt jobbiga värre än vanliga värkar sa hon med.

Så vad ska ni hitta på idag?
    Jag är ledig ska bli så skönt=) Fast jag ska bara vila och ta det lungt.

• tinaaaaaa

mira: oki, jag vet ju inte har ju aldrig fött och haft värkar innan.. hhee.

Jordgubben06 : jo i dag ska jag vila. Kanske till en kompis eller om hon kommer hit och ta en fika. Hoppas på det.

• tinaaaaaa

eio : Skönt att komma iväg lite? JO vet hur det är fast min mage är inte jätte stor utanlagon men den sparkar och håller på massor. Ont gör det med. Jo jag har snackat med dom på jobbet och ska vara ledig denna veckan ut och vila. sen nästa vecka är jag ledig så.. ska bar ta det lungt eller försöka.. Efter ett tag blir jag ås rastlös, sen i lägenhet med man kan inte gå ut och fixa i trädgråden heller=( Hmm idag har jag mest plockat och fixat.. I morgon skulle jag försöka få hit en kompis en sväng eller om jag åker till henne.

Annione : Vad skönt med bara 3dagar kvar nu=.. Jag harm ed varit och hämtat en baby basic box eller vad dom heter=) Massor med smått och gått i. Jo jag pratade med BM och hon tycker inte jag skulle oroa mig alls, om det nu inte kom vatten eller blod. Men idag när jag varit hemma och tagit det lungt så har jag bara varit lite öm inte fått så ont så man börjar gråta.

Oj vad långt det blev.. hehe.

Hur mår ni?

• tinaaaaaa

Jag jobbar inte heller, tog ledigt denna veckan ut för att vila upp mig, det tyckte dom på jobbet med att jag skulle göra så.. Sen nästa vecka är jag med ledig då hade jag inte fått något alls.. Ska bli så skönt, bara ta det lungt och fixa här hemma. Fast måste erkänna man blir rastlös av att sitta hemma.. Finns inte så jätte mycket att fixa med i en lgh tillslut.. hehe Ska se om jag åfr tag i en kompis och hälsa på henne en sväng om hon ska vara hemma, tror jag..

Vad ska ni andra göra?

• tinaaaaaa

eio: oki vad skönt att få det uppkollat. kom och skriv sen hur det gick.

nu kan jag inte sitta här så länge till får så ont i ryggen..

• tinaaaaaa

Godmorgon....

eio: hur gick det hos BM?

IKEA redan i helgen.. Phuhhuuu vad tiden går snabbt.

Jag mår väl sådär idag, massor med sura uppstötningar.=( och lite ont i ryggen...Är rastlös här hemma, någon som har något förslag på vad man kan göra?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3