Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Annione o Tate: gapskratt! Själv brukar jag säga att jag är smidig som en gravid flodhäst, när jag inte är gravid. Det faktum att jag alltid kunnat lägga handflatorna i golvet har jag alltid ansett bero på mina korta ben, inte smidighet. Har inte nått till "magen är ivägen-stadiet" ännu, men det kommer säkert.
    Jag blir gärna ballerina med dig Tate, vi kanske kan starta en mamma-barn balett??? Någon som känner en gravid/nyförlöst balettlärare?

• Bibabba

Jag vill oxå va med i elefantsjön!!!!!!!!

• Bibabba

Alltså måste vi boka in en balett träff snart!!!!!

• Bibabba

Nån som ändrat sig o vill hänga med mig o Tvärtom till IKEA på onsdag förresten, appropå träff.

• Bibabba

Vi får va snabba om inte Annione ska hinna föda innan premiären, fast det skulle förstås va en extra knyck tioll showen om hennes vatten går på scen, då har vi ju en riktig sjö

• Bibabba

Nä, hur ska vi då få tag i en sjö????

• Bibabba

Mira: egentligen gör jag det oxå, behövs sångare till elefantsjön tror ni?

• Bibabba

Annione: syftar du på Miras "icke elefantstadie" eller???

• Bibabba

Kom just på att jag som har förflutet som kostymchef i Holgerspexet måste blanda mig i den biten oxå, ska som vanligt va me överallt

• Bibabba

Ok, håller med baserat på minne från fikaträffen. Om man är en smalis måste man va REJÄLT gravid, eller ha smärtor som påverkar rörelseförmågan alltså??

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3