Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Ja då har hon äntligen fått bebis i alla fall! Grattis Annione.

Föneböna: en liten grön pyjamas gör väl ingen skada? Köp i nån storlek du inte har så många jamasar i
    Jag köpte turkos body o ett sköldpaddegosedjur på HM och ett par varma vintersockar/tossor med ankor på Kullerbyttan som är min favvobutik. Allt där är såå sött. Dessutom har de bra AC, så man stannar gärna läääänge

• Bibabba

Grattis Eio. Jag hoppas att bebben håller sig inne tills imorrn i alla fall, är inte så kul att fylla år samma dag som mamma kanske??

• Bibabba

Jag städar badrummet, helt frivilligt till o med! Sen lyssnar jag på bra musik: Linn Marias skiva, Underbarn. Är 10 fantastiskt vackra låtar om kärleken till barn och man. Somliga får mig att gråta. Om Pyret är en pojk ska jag sjunga Prins Noel på hans dop. Är jättefin.
    www.linnmaria.se är hennes hemsida om nån blev nyfiken

Mormor: vi har laddat ner Pirates of the Carribean så om du inte ser den på bio kan du låna den av mig. Har inte kollat på den ännu, så jag kan ej garantera kvalitet och textning.

• Bibabba

jonah: ärlighet varar längst. Ni är väl inga poliser heller???
    Och ni vet väl att det som skrivs här stannar här!
    Kanske bäst att ändå avregistrera Blekingetösen och skaffa ett nytt nick. Sen sopa igen alla spår

• Bibabba

Jonah o eio: vi skurkar får väl bilda klubb o se den tillsammans. Det var så hett på bion när jag såg den att jag inte ens kunde berätta för Tvärtom vad den handlade om när vi var på IKEA, beskrev 1:an helt o hållet......Graviditetsdemens kanske???

ÅÅÅÅÅ nu blev jag sugen på grekiskt. Ska göra en kanongod köttfärssoppa i kväll, och den går inte av för hackor den heller.

• Bibabba

fler som blev sugna på grekiskt tydligen

• Bibabba

om vi alla ska handla från santorini i kväll borde Eio få rabatt på sin födelsedagsmiddag tycker jag!

• Bibabba

VERA, garanterar att du kommer gilla den! Säg till om du vill att jag ska sjunga på dop

• Bibabba

Jordgubben: har hon höftledsluxation?

• Bibabba

Mira: jag vet, jobbar med funktionshindrade barn, ville bara veta om Josefina redan hade luxerade höfter eller vad de skulle kolla. Jag trodde dock att man kollade innan de lämnar BB, men nu lärde jag mig nåt nytt.

• Bibabba

Föneböna: aktivitetsersättning????

Eio: önskar jag hade några bra tips till dig, men tyvärr inte. Har själv funderingar på om jag kommer få lappsjuka när jag går hemma med havandeskapspenning.

• Bibabba

För mig skulle även en kort förlossning passa bra

• Bibabba

Nån som provat TENS som smärtlindring och vet hur det funkar med lån/hyra? Kan ju inte gärna knycka jobbets....

• Bibabba

Men de kan väl inte ta samma hyra om det gäller smärtlindring vid förlossning? Den tar ju inte ett halvår.....
    Du kan ju testa mot värkarna, eftersom du ändå har en, men då måste du nog ha nån annan inställning o andra punkter till elektroderna skulle jag tro.

• Bibabba

Min syrra hade TENS, men hon hade den hemma ett tag innan och hade ju nytta av det eftersom man inte åker in när första värken kommer. Hon bor dock inte här i blekinge, och reglerna kan ju variera.

• Bibabba

Lönnemåla: man vet inte med den där Tösen heller faktiskt. Tror inte att jag kommer. Vi ska förhoppningsvis spendera sista semesterdagen i skärgården med kompisar. Om det regnar kommer jag nog däremot. Hör av mig.

• Bibabba

eio: läste i nån tråd att man ska lägga på honung på getingstick. Kan ju till o med vatt i dennan tråd......

• Bibabba

Det var inte stumpans inlägg jag menar hi hi

• Bibabba

Bra ide med Blekingetråden. Jag skriver bara i denna än så länge, men tjuvläser i den andra för att se vad folk som nyss fått barn skriver om där hi hi. Vem fixar???

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3