Bebis i Blekinge 3
mira: åå vad gott med glass..
BM besöket gick jätte bra. =) SF-mått 30cm, hjärtljuden 146, bebisen värkade må bra där inne=) Men järnvärdet va lågt fortfarande=/
Ska se om jag kan göra lite nytta här hemma nu..=)
mira: åå vad gott med glass..
BM besöket gick jätte bra. =) SF-mått 30cm, hjärtljuden 146, bebisen värkade må bra där inne=) Men järnvärdet va lågt fortfarande=/
Ska se om jag kan göra lite nytta här hemma nu..=)
mira: nej kan ju bli lite svårt.. åå jag har inte ätit mjukglass ännu iår..
mira: ja dom lär sig snabbt=) nu måste jag äte lite lunch sen göra lite nytta..=)
hade du med carina stumpan?
oki=)
vikkis : åå vad mysigt.. vill med ligga i poolen=)
vikkis : ååå din fuskis....
Nu har jag varit jätte duktig, har dammat och sen tagit speglar datorskärm och tv apparaterna..=)
Ska hämta sambon snart så ska vi en sväng på maxi.. sen hem och laga mat..
Jag har med varit inne det mesta av dagen, blir helt kokt ute ju=( får se om det kanske blir en liten promenad senare ikväll.
Godmorgon.. värkligen morgon.. kan inte sova längre just nu ialla fall..Ledig och uppe såhär tidigt.. usch..
Jordgubben06: vad mycket fin du köpt på ullared=) Vi ska dit på onsdag och jag längtar såå....
vera79: nix inget planerat... Får man fråga varför snitt?
Blekingetösen: Tar mna inte bara : ) typ utan mellan slag? :) kommer inte ihåg hur man gjorde någon just nu ;-p eller?
Annione : hehe inget skoj det att vara förskylld *fniss* vad jobbigt att dom kom så utan för vaning..
Jonah : jag vet inte, jag vill ut och bada men inte så roligt att åka själv alls=(