Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Godmorgon

Jordgubben06 : hehe jo jag får göra det... *fniss* Men är nog bättre idag, vi var trötta efter resan igår så va inte meningen att han sa så sa han innan han gick till jobbet.

Nehä... vad ska ni hitta på för roligt idag? och tråkigt? Jobba som mig kanske. Fast idag slutar jag vid tre redan. såååå skönt

• tinaaaaaa

vera79: grattis på förlovningsdagen=) Jasså en pojk trodde dom.

Vad trött jag är som vanligt.. Jobbar hela helgen.. usch,, men sen bara nästa vecka.. sen ledig

Vart ringer man om man vill ha ett personligt möte hos en handläggare på FK om föräldra peningen? Någon som vet?

Mina fötter är närstan dubbelt så stora som dom brukar.. och magen börjar bli riktigt tung nu.. Undra vad SF måttet är nu, känns som det är större... Ska till BM på onsdag så.....

Ska någon göra något kul i helgen?

• tinaaaaaa

lönnemåla: jo tror nog med det. men ska ju prata om det med bm..

• tinaaaaaa

Blekingetösen: Vad jobbigt, jo tycker du ska åka iväg i morgon, och inte vara hemma när sambons släckt kommer..
    Jag hade gärna följt med till IKEA men ska jobba imorgon...

fy 17 vad ni har skrivit idag... 6 sidor

Nu ska jag krypa ner och kolla på en film.. Mår ås himla illa idag, och har gjort det hela dagen...

Jo får tänka som ni om förlossningen.. Men nu när jag är på bättre humör så går det bättre.. Och varför skulle inte jag klara av att föda barn...

• tinaaaaaa

Godmorgon på er..

JO IKEA kan v'äl sägga fart på bebisarna.. Jag vill med till IKEA och glass vad gott....

Jag ska jobba idag igen...usch.. men men.. bara nästa vecka med sen bara några enstaka dagar..

Vad ska ni göra idag?

• tinaaaaaa

mira: jag har tvätt här med den ligger isoffan.. men kanske sambon får tid och fixar den idag=)

• tinaaaaaa

Jag stryker inget alls.. jo gardiner i bland, men oftas hjälper det att hänga upp dom blöta

Jo man har inte så mycket kläder man kan ha längre alls.. Så blir att man tvättar mycket.

Annione: nä men håller tummen hårt att den lille kommer snart. Är med så bebis sugen.. Såg en bebis idag, särket bara någon vecka gammal.. ååå vill med nu.. men förhoppningsvis går det snabbt till sep.

åå jag vill med följa med och äta glass, men jobbar hela tiden tycjer jag.. tur att det bara är nästa vecka med..

Jo städning här är väl uppdelat rätt lika.. om jag lagar mat blir disken sambons och den som är hemma mest damsuger, men jag kommer inte under sängen och soffan riktigt längre så sambon få ta det när han kommer hem..

Hur många här har tänkt att åka till förlossningen den 3/9 på studiebesök?, om man nu inte fått förstås. För det var väl då dom öppnade igen?

• tinaaaaaa

Stumpan82: jo vi skulle med gå dit om vi nu hinner men det gör vi nog, annas får man ju se det sedan när man föder=)

Annione : jo förstår det..=)

• tinaaaaaa

Godmorgon. Ny magbild

Annione:Jag sover med jätte dåligt,känner mig inte alls utvilad. Har inga förslag på vad man kan göra för att kunna sova.. Film och tv brukar i och försig vara ganska sövande för mig.

Ska snart åka till jobbet.. usch vill inte alls, men är bara 4 dagar kvar och onsdag jobbar jag bara eftermiddagen för ska till BM.

Åååå vad gott med glass, varför måste jag jobba

Vad ska ni göra annas idag?

• tinaaaaaa

Annione: Jo det behövs ju alltid.. Vilket datum var det du hade bf? inte alls många dagar kvar nu va?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3