Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Tate: Intressant info om lådspärrar. Vad är felet? Vi har oxå IKEA kök

• Bibabba

konstigt. Får nog studera live på IKEA när det är dax....

• Bibabba

Eio: hittade en tråd idag med fotoutmaning. Dagens tema är sovplats. Ta ett kort på katt i vagn och ladda upp vetja!
    Kan inte lägga in läng (vet inte hur) men den är under allmänna rubriker, foto&video. Tråden heter Fotoutmaning!! och startades av Alle

• Bibabba

Kan inte stava häller länk ska det va, inte läng....

• Bibabba

MOrmor: Varför får du inte smaka tårta?
    Jag kan skicka lite glass eller godis till dig vi fl om du vill

• Bibabba

Annione: Det var oväntat! trodde en av förlossningarna som lät idag var din!!!! Var det avskräckande att höra andra skrika?
    Trist att ha havandeskapsförgiftning, man kan ju fundera på varför de inte satte igång dig när du ändå var där.

• Bibabba

Får man fråga varför du åkte in? var dt pga misstänkt havandeskaps förgiftn, och hur misstänker man den i så fall?

• Bibabba

Annione: nu kanske du hinner planera elefantsjön i kväll???

• Bibabba

Ok Annione, ska försöka att inte hoppas för mycket om du inte loggar in imorrn då, i alla fall inte förrän på eftermiddagen. Självklart hoppas jag att du får sova några timmar, och sen åka till förlossnignen igen, med en bebis som vill ut denna gång, helt utan huvudvärk!

• Bibabba

eio: Jag har mått kass i två dagar o mest vilat. Trött i ryggen och magsjuka. Jättekul! Mår mycke bättre nu. Håller med om att det är lustigt att Annione inte varit inne sen lunchtid igår. Hon är förhoppningsvis på förlossningen.
    Vilken vecka är du i? Om du inte har så länge kvar kan det ju va skönt om bebisen kommer tidigare, så du slipper gå å vänta med förvärkar o foglossning.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3