Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Stumpan82 : Har gjort JO jag har med börjat tvätta lite, man vet ju aldrig. I dag är det bara 2 månader kvar till BF :-P Längtar så..

• tinaaaaaa

Godmorgon på er.

hinner inte skriva så mycket, ska ivög och jobba.. och jag som är såååå trött.. usch..

hämtade spjälsängen igår med=) Den passar in så bra i sovrummet..

Hur mår ni alla?

• tinaaaaaa

Stumpan: jo men det går snabbt att fixa. Jag har hämtat u min baby basic box eller vad den heter.

usch då är det väl bästa att sätta på en gryta och koka, vi som har ätit massor med sallad i dag(sköljt i vattnet) och druykigt massor.. phu.. ännu mera jobb. Är ju helt slut.

• tinaaaaaa

Godmorgon på er...

Tristanya: välkommen hit=)

Stumpan: oki vad roligt=)

EGO, Mår jätte illa idag...Och har så ont i mina fötter, ska åka till jobber ialla fall och se hur länge jag orkar.. Måste ju vila mina fötter så jag kan gå på ullared i morgon

Vad ska ni andra hitta på idag?

• tinaaaaaa

ååå vilken lättnad jag slipper koka mera vatten..=)

Jordgubben: har inga skönt skor.. fötterna är stora som ballonger... det är det första jag ska kolla efter i morgon.. skor...

• tinaaaaaa

vera79: du kanske är längre gången då?

Namn hmm svårt.. vi har pratat om angelina antonia hanna och antonio.. svårt med pojknamn tycker jag..

• tinaaaaaa

Blekingetösen: Jag har med jobbat hela dagen.. ska lägga mig snart.

• tinaaaaaa

Stumpan82 : jasså hemliga nu blev jag ju nyfiken ju..

• tinaaaaaa

Hej på er alla, eller godkväll passar nog bättre.

Vi har haft det jätte bra, lite jobbigt och stanna så många gånger bara för att bebisen sparkar på min blåsa.. Vi hittade massor fint både till oss och bebisen Stugan som vi bodde i var super fin. Och inte heller var det så mycket flk jag trodde det skulle vara, alltid bra.

Om namnen där, vi har pratat om vilka vi kan tänka oss, men det kanske inte alls passar, det får vi se.

Någon som har förlossningsskräck eller är rädd?
    JAg har inte hunnit tänka så mycket på det, fören idag när min sambo slängde ut sig att jag inte kommer klara det för det gör ju ont bara man petar på mig. Blev riktigt lessen när han sa så.. Skriva av mig lite bara.. nu ska jag sova... Jobba i morgon..

• tinaaaaaa

Annione och mira: Jo men sen trött gravid och kännslig känns det ännu mera. Tror inte att det blir några problem, aldrig varit rädd innan för förlossningen.. Jo jag är med exstremt smärt kännslig.. Han skulle klämma en finne på min rygg och jag skrek till sen ville jag inte mera för det gjorde så ont. Men vad får jag ut av det? Inte en bebis i alla fall...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3