Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

vera79: gud vad skönt.. slippa magen...

• tinaaaaaa

Jag tycker med det har varit jätte mysigt med magen fram till för en vecka sedan, det är varmt tungt och mår så illa. Och sedan längtar jag efter att få träffa våran bebis så...

• tinaaaaaa

Jordgubben06; jobbigt att du känner att det är tungt i huvudet Vad skönt att bada

vikkis: oj=)

• tinaaaaaa

Godmorgon på er

Annione : jo det är ju förstående, ligga där inne skulle nog jag med velat

Hur mår ni?

• tinaaaaaa

Blekingetösen: det är nog värmen.. är så himla varmt idag, jag kom just hem i från maxi och FK.. Phhuuu!

Elothiel: vilka idioter.. inget roligt att ner med handen för att spola. Kan ni inte maila? visseligen är det väl att bovärden kollar den i morgon ¨på morgonen... Dåligt av hyresvärden! Vad bra att du har en snäll sambo som spolar man är ju extra känslig nu när man är gravid.

Vad hittar ni på ni värmen?

• tinaaaaaa

mira: Va inne där i går och såg det Hoppas på att det är samma sak i karlskrona imorgon. Jag och sambon ska dit nämligen och kolla efter lite bebiskläder

• tinaaaaaa

Elothiel: vi skulle med behöva lite AC här hemma. Det bara rinner i från en.. endå har man knappt några kläder på sig.. Grr!
    Vi fick hem vagen gaanska tidigt men det var för min faster behövde platsen där den stod och eftersom vi har en stor graderob/förråd i lgh så kunde den lika gärna står här, sen har man ju prov kört den inne i lägenheten några gånger med

Blekingetösen: jasså, jo vi får hoppas det har ändrats till i morgon då Vi kanske ses..

• tinaaaaaa

Leeanlej: oki men är alltid bästa att kolla en då

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3