Inlägg från: tinaaaaaa |Visa alla inlägg
  • tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

ClineE: Vad skönt

• tinaaaaaa

stumpan: går det bra? inte så länge tills ni flyttar nu

Mira: Hoppas du får tag i tandläkaren.. oj 2 år

• tinaaaaaa

stumpan: åå vad skönt att få flytta hjälp

BM besök vecka 32+4
    Min vikt: 68,4kg
    SF-Mått: 31
    HB: 108
    Blodtryck: 120/70
    Den låg med huvud neråt och var ruckbar.

Ska iväg till jobbet nu...

• tinaaaaaa

Godmorgon eller ja...

på karlssons har vi inte alls mycket ute möbler kvar bara 2 grupper och dom är rätt stora, förra åtret hade vi massor men inte detta året.

På tal om bad jag har inte häller badat i år, inte änns kännt på vattnet med fötterna fy mig, jag brukar inte vara någon badkruka men men.. Min mobror och hans familj har köppt en jätte pool, ska dit och grilla och ha pool party någon dag nästa vecka, då måste jag bada

Stumpan82; Det finns ju massor med badställen i bräkne-hoby om du vet var det ligger där man med får ha med sig hund. Kanske inte om det är massor folk men det står inga skylltar.. Och i viryd efter saxemara kan man gå ner vid en å som ligger vid badplatsen där kan man med bada med hundar eller hunden kan bada inte så trevligt för en annan.

vera79: vi ska kanske dit en sväng på lördagen, får se, min sambons syster kommer ner från kalmar och hennes pojkvän ifrån Chile är på besök får se vad dom vill. När ska du dit? Jag har ne liten kusin som ska dansa magdans i kanivaltåget eller vad det heter.

ego:Har knappt sovit i natt och mår så illa idag, brestämmde mig att vara hemma och vila, behöver det känner jag..

Vad kul med IKEA.. Vill dit och kolla, men får väl blir när man ändå ska till kalmar. Sambons mamma och pappa kommer kanske på söndag med ett skötbord från IKEA till bebisen, med byrounder´ Vad bebisen ska bli glad iså fall.

Vad skönt om det blir lite svalare, när man har besök kan man inte springa i trosor och topp hemma precis.

Oj vad långt det blev... hoppas någon orkar läsa allt

• tinaaaaaa

mira: nej det är inget som går att fälla ihop. man måste vä'l inte alltid ha samma kan väl vara lite udda

• tinaaaaaa

vera79: oki vad roligt=) Vi har sådana problem med förälraledigheten, efter som vi inte har någon sgi vi kan räkna på får vi ut minsta och får komplitera det med socialbidrag så kanske inte jag får bestämma hur jag ska ta ut mina dagar,, grr.. men ska till fk nästa vecka så får vi se.

• tinaaaaaa

Stumpan82: vad tråkigt att hna behövde jobba=(

• tinaaaaaa

Stumpan82; vad jobbigt, inget kul alls. Men det blir väl bättre sedan?

• tinaaaaaa

Stumpan82 : oki vad skönt.

eio: här är det sådär, mår jätte illa och super trött, tycker med ett krypet imagen kan titta ut snart, såå tungt..

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3