Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

puu kan det inte börjar regna igen som igår

• Stumpan82

Vad gott det låter med nybakat..funderar på att baka lite bullar här hos mamma någon dag.Får se om jag orkar..Idag har vi bara suttit ute i solen och svettas som två grisar...
    Ser verkligen framemot denna veckan vi ska vara här och bara shoppa och sy en klädsel till babykrogen som vi ska ta med hem och sen ska sambon och "morfar" snickra ett skötbord

• Stumpan82

Blekingetösen det är bra på semestern, ska till Ikea på Kungens Kurva senare idag. Igår var vi på Polarna och Pyret rean och shoppa kläder till bebisen.

Annione nä nu får vi skrämma ut bebisen, kan ju inte ligga där inne hur länge som helst.

• Stumpan82

Vera79 bättre att shoppa pojkkläder än att ta rosa kläder på en liten pojke....

Själv sitter jag här med lite förvärkar sammandragningar, men kanske får skylla mig själv efter att ha sprungit på Ikea i 3 timmar

• Stumpan82

Blekingetösen nja lite ramar,ett skötbord"sniglar" som vi ska bygga om, gardintyger (måste ju ha nya gardiner till lägenheten", badrumsmattor och massor med små saker

• Stumpan82

blekingetösen min bm sa att novalucol bara hjälper lite för stunden testa å vad heter det på g gavusin kanske det var

• Stumpan82

Låter som ni också har fått svalare väder nere hos er...Här i sthlm drog ett riktigt oväder in i förmiddags med åska,regn och hagel och blåst...Så inatt får man sova skönt...

Har börjat få förvärkar och lite jobbigt är det när man har massor man vill göra men inte orkar...hoppas bara vi hinner flytta och få iordning innan bebisen vill komma ut

• Stumpan82

God morgon tjejer!

Inga bebisar har anlänt ser jag, Kanske jag får komma hem och skrämma ut dom

Igår var vi till Nynäshamn och käkade räkor och glass det var riktigt gott.Men det tog på ryggen att vandra runt där nere..känns idag..

Idag ska vi åka ut till Fjäderholmarna(en ö i skärdgården), men innan det så har jag skickat iväg sambon på bejers för att köpa lite lister och saker till våran sniglar skötbord som vi ska bygga om. Så jag har egnat morgonen åt att skruva ihop det och igår och förrgår så oljade jag in det...

Jag längtar faktiskt hem till våran lägenhet och våra saker och bara få slappa och inte bara åka runt och vandra

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3