Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Bebis i Blekinge 3

Säger som JCMK att det låter gott med fika..

• Stumpan82

Föneböna jag tycker försäkringskassan är snabba iallafall med föräldrapenningen

eio du får lägga in en vräkt  till bebisen

• Stumpan82

Själv sitter jag här idag och kneppar ihop ett förlossningbrev som jag tänkte visa för barnmorskan på måndag

• Stumpan82
    Ylle nä jag skriver bara lite vad jag vill tex inga praktikanter och studenter, att jag vill vara uppe gå mycket.Att barnmorskan ger mig tydliga instruktioner vid krysningen för att undvika bristningar och att sambon får fatta min beslut när jag är alltför trött
  • Stumpan82

vera79 ja  stor kille är han nu...

å vad jag önskade att alla kartonger packade upp sig själv just nu.. lilla rummet måste vara klart tills på lördag får då ska vi hämta hem vagnen

• Stumpan82

Mormor det vore också bra...men nu är det bara en kartong kvar att packa upp, sen kan man börja leva och städa lägga på mattor fixa barnsängen och fixa i vagnen. Undrar hur många gånger man kommer hinna bädda om

• Stumpan82
    Jonah jag tror inte på det där att sätta igång förlossningen med att bära kartonger det gjorde jag hela förra helgen och även flytt städade det enda som hände var att bebisen fixerade sig...
Svar på tråden Bebis i Blekinge 3