Inlägg från: Stumpan82 |Visa alla inlägg
  • Stumpan82

Vera79 Oj vad tiden går fort.... vilken tur att han var snäll på IKEA

Blekingetösen Ska försöka att tips Föneböna om frog pyjamasen. Det är alltid kul att shoppa

Här tror jag minsann att bebisen borrar ännu mer känns så iallafall. Idag har jag varit duktig. Struckit alla bebis kläder och lagt iordning,fixat iordning skötbordet och sen försökt att ta upp lite mer saker ur kartongerna som är kvar i vardagsrummet och lilla rummet. Känner mig helt slut av detta väder, vart svalt när det regnade men nu är det kladdigt igen

• Stumpan82

eio Grattis på födelsedagen..
    Låter som att din bebis vill komma ut...men det är ju bra att den väntar tills mamma har fyllt år iallafall.

Själv sitter jag är och har jagat försäkringskassan och nu ieftermiddag ska jag få besked om hur min föräldrapenning kommer att se ut. Kan ju vara skönt att kunna planera dagarna och ha lite koll på hur mycket pengar man får...Idag blir det en lugn dag, vovven är med sambon på jobbet och jag ska inte röja så mycket i kartongerna..Ska även ringa och säga att vi vill hämta hem vagnen i helgen..

Vet någon hur det är på små hjärtan, börjar garantin gälla från den dagen vi hämtar den eller bf datum vi sagt till dom???

• Stumpan82

eio som tate säger beställ hämtmat eller gå på restaurang och ha en mysig födelsedag.

• Stumpan82

Eio det var ju det jag sa ibörjan att din bebis kommer titta ut före min....

Själv sitter jag med "mensvärk" till tusen

• Stumpan82

Var det någon som visste hur det var med garantin på vagnarna man köper på små hjärtan, har glömt bort vad dom sa..Man är ju gravid :-

• Stumpan82

Pyjamas okej då kan jag lugnt hämta hem den i helgen

Någon som vet när dom flyttar ut till Vedeby?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3