Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

Jag vill oxå vara med!!!!
    Ni måste ta kort på er och maila mig sen. Är så nyfiken på vilka ni är.
    Vi få ta en ny träff snart igen. Jag ska leta reda på ngt trevligt ställe vi kan träffas på i karlskrona.

• Karlskronamammut

oj va varmt, får vara inne med plutten idag, det är för varmt i skuggan..

• Karlskronamammut

JAg är så avis på er som ska träffas. Men jag får väl dränka mins sorger på ngt smaskigt här hemma i stället.

JCMK hittade inte er på nätet, men det brukar komma ut lite senare där än i tidningen.
    vilken tidning är det som har ´bilderna ute i dag?

• Karlskronamammut

Jág ska sitte här hemma och äte min kladdkaka och tänka på er på klörgag.

På lördag blir liljan´s son 5 månader. ja min oxå då.
    Stora pojkar nu.
    Var det verkligen 5 månadersedan man låg där på förlossningen men denna lilla bebis på bröstet??

• Karlskronamammut

Åhhh evaeng så fin han är. Jag vill nästan ha en till omedelbart.

fast nä, har ju redan gosekillen nr 1 i knät som sitter å kelar.

• Karlskronamammut

Tate, kom hem till mig så får du prova min, ja gillar den fast jag har inte använt den så mycket.
    ska nog börja göra det.

• Karlskronamammut

Åhh jag vill oxå till rödebybadet! syrran ska dit med sina busungar idag , men jag tro inte jag hinner.

TAte, - välkomemn hit!

• Karlskronamammut

Vi ses kanske i utebadet. Åker dit vid 12-tiden.

• Karlskronamammut

Ohlsson - rödebybadet är de utebassänger som finns i rödeby, en för de lite större och en liten för de små små att plaska i. kostar lite men är värt varenda krona. finns en kiosk att köpa kaffe, panpizza och godis i om man vill.
    Jättemånga större företag har rabatt där, ex, ericsson, ABB, kommunen mm .

sjön åvanför mörtövägen heter mörtsjåsen, å där är det jämt läger hela sommrana. men vi åker ofta upp och badar hundarna där på kvällarna.

eio, då var det dig jag såg! Jag var inte säker och tänkte att jag skulle låta urfåning om jag frågade, om det inte var du, å så fick jag en släng blyghet över mig, vågade knapt kika på dig för om det inte var du så hade du ju undrat va jag var för konstig tok.
    Vi satt vid barnpolen samtidigt, min lilla plutt hade en randig t-shirt och svart/gula shorts, å jag en turkos t-shirt.
    vilken fiiin mage du har. blir avis.

Tate, kom när du vill, på söndag är det dop så kanske inte just på fm...

• Karlskronamammut

Ha det så bra idag!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3