Bebis i Blekinge 3
Grattis Norrland!
Ar inne och kikade på din söta Tuva.
Grattis Norrland!
Ar inne och kikade på din söta Tuva.
Nicoles mamma
Om du ska till karlskona så är det telefon tid 10-11 och nummer
0455-734646
försök endå, man vet alldrig..
Åh rödebybadet låter verkligen skööönt.
Jag vet inte riktigt va jag ska ta vägen idag. det är som sagt lite varmt ute... Tycker det är lite svårt med Jonah då. Det är ju varmt i skuggan oxå ju.
Nu är det frukost här oxå. (om jag kan slita mig från denna dator)
Annione vilken hems tid att komma oanmäld, (tja, anmäld oxå för den delen..)
VA hittar ni på idag?
mormor - samma här, så jag åker hem till min mamma snart, hon är ledig idag. Fast hon ska iväg en runda men det gör ingent, bara jag får låna lite skugga på deras baksida. (älskar den tomten), så jag å Jonah har lite yta att röra oss på.
Å hunden kan springa fritt där.
Åhh nu längtar jag verkligen efter vårat hus. Flera veckor kvar ju.. (dax att packa kanske??)
Vi tar över huset den 11/8
Hej alla tjockisar. *fniss*
Jag ska till långö i vid 17-tiden, grilla å bada lite-
Få se om det går med myggen & Jonah.
Nu ska jag iväg till banken å dona det sista med huslånet mm , inte många veckor kvar nu tills det är vårat på riktigt. Ska skälla lite på banken oxå, vi har inte gått 1:a klassig service denna gången och det har vi förlorat många pengar på. Få se om det går att rädda lite av det i alla fall.
Ha en fortsatt fin dag alla fina blivande mammor.
Tate - du har nog rätt, jag var ofta tacksam över att min man tycker om mig, för varför skulle han annars stanna är jag var gravid? trevlig var jag ju dock inte varje dag.
Helvete!!!
Jag tog sönder bilen!!!!
Satt här i lugn å ro i några minuter å skulle gå ut å sätta mig efter en liten stund. Jonah sover där ute i skuggan.
Hör ett BONG går ut och undrar va de håller på med och kollar så att inte grabben vaknar.
Då har min bil rullat iväg!! handbromsen i men ingen växel... rakt in i ett staket.. (som gick sönder).. kylavätskan rann ut. (skit bra) å mer vet jag inte, få se vad sambon hittar för fel när han kommer hem..