Inlägg från: Karlskronamammut |Visa alla inlägg
  • Karlskronamammut

Bebis i Blekinge 3

Elothiel Grattis och välkommen in i denna tråd. inte för att jag "bor" här numera men den är så mysig så jag har stannat kvar.

Bilen , tja, försäkringen kostar väl lika mycket oavsett hur mycket som gick sönder...

• Karlskronamammut

Glass låter som en bra middag tycker jag. (hon som bantar... :-O)

• Karlskronamammut

Föneböna - ja men då är det ju bara att fortsätta äta glass. frukost midda lunch.

• Karlskronamammut

Ärligt talat nu, är tosia så stort?? Jag har inte varit där sen jag var liten liten liten.. vet inte ens var den är för någonstans..

• Karlskronamammut

Å sen kan ni skulla på amningen.
    Vist är det underbart?

• Karlskronamammut

Liljan fast jag är inte dukitg.

Nu har vi ägnat 3-4timmar på långå ihop med fjortisarna.
    Jonah å jag hittade ett jättebra ställe att bebis-bada på. Jag satt på en liten sten och han satt i vattnet å plaskade.
    Han har nu kommit på att det är roligt att plaska med armar & fötter.
    Vi började med grillning, Åh va gått det är med korv å bröd när man sitter ute så.
    26grader i vattnet var det där. Så det svalkade knapt.

• Karlskronamammut

Liten utskällning kan de ha.

Jag längtar tillbaka till långö.. va så skönt i vattnet, varmt men ändå svalare än i luften.
    Skulle inte tro att fredagskväll är så lugnt på långö bara..

• Karlskronamammut

I dag har sambon sista dan. Sen har vi några veckor ihop.
    Synd att jag ska jobba 3 av de helgerna... fast det är ju bara halva dagar så... I höst går han ner till 75% så då får vi ha honom hemma lite mer.

• Karlskronamammut

Sitter på jobbet, blä, å grabbarna ligger å sover hemma. avis.

Förlossningsrädsla. - tro de flesta är om inte rädda i alla fall oroliga inför detta. Jag tänkte som så att om alla andra människor jag länner (mamma, grannen, arb.kamrater, den där människan jag inte gillar osv) klarat det. 1 eller flera gånger då j-lar så gör jag oxå det.
    Å det gjorde jag! Med mindre bedövning än vad jag tänkt. (inte frivillgt men ändå..)
    JAg valde att gå in i mig själv å tänkte enbart på andning å att hålla mig så avslappnad som möjligt under värkarna. Vägrade tänka neg för då blev det jobbigare.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3