Bebis i Blekinge 3
Elothiel Grattis och välkommen in i denna tråd. inte för att jag "bor" här numera men den är så mysig så jag har stannat kvar.
Bilen , tja, försäkringen kostar väl lika mycket oavsett hur mycket som gick sönder...
Elothiel Grattis och välkommen in i denna tråd. inte för att jag "bor" här numera men den är så mysig så jag har stannat kvar.
Bilen , tja, försäkringen kostar väl lika mycket oavsett hur mycket som gick sönder...
Glass låter som en bra middag tycker jag. (hon som bantar... :-O)
Föneböna - ja men då är det ju bara att fortsätta äta glass. frukost midda lunch.
Ärligt talat nu, är tosia så stort?? Jag har inte varit där sen jag var liten liten liten.. vet inte ens var den är för någonstans..
Å sen kan ni skulla på amningen.
Vist är det underbart?
Liljan fast jag är inte dukitg.
Nu har vi ägnat 3-4timmar på långå ihop med fjortisarna.
Jonah å jag hittade ett jättebra ställe att bebis-bada på. Jag satt på en liten sten och han satt i vattnet å plaskade.
Han har nu kommit på att det är roligt att plaska med armar & fötter.
Vi började med grillning, Åh va gått det är med korv å bröd när man sitter ute så.
26grader i vattnet var det där. Så det svalkade knapt.
Liten utskällning kan de ha.
Jag längtar tillbaka till långö.. va så skönt i vattnet, varmt men ändå svalare än i luften.
Skulle inte tro att fredagskväll är så lugnt på långö bara..
I dag har sambon sista dan. Sen har vi några veckor ihop.
Synd att jag ska jobba 3 av de helgerna... fast det är ju bara halva dagar så... I höst går han ner till 75% så då får vi ha honom hemma lite mer.
Krmar till dig Anione.
Sitter på jobbet, blä, å grabbarna ligger å sover hemma. avis.
Förlossningsrädsla. - tro de flesta är om inte rädda i alla fall oroliga inför detta. Jag tänkte som så att om alla andra människor jag länner (mamma, grannen, arb.kamrater, den där människan jag inte gillar osv) klarat det. 1 eller flera gånger då j-lar så gör jag oxå det.
Å det gjorde jag! Med mindre bedövning än vad jag tänkt. (inte frivillgt men ändå..)
JAg valde att gå in i mig själv å tänkte enbart på andning å att hålla mig så avslappnad som möjligt under värkarna. Vägrade tänka neg för då blev det jobbigare.