Bebis i Blekinge 3
evaeng:Ja har var verkligen söt din gosse!
evaeng:Ja har var verkligen söt din gosse!
Parkeringen vid bäckahästen ligger bakom winercafet,om du står med näsan mot brunnshotellet så ligger winercafet en bra bit till höger så kör åt det hållet så ser du cafet kör in på den vägen och där bakom ligger en parkering.
Jag fattade inte om vi ska ta med eget fika eller inte har varit mycket svamel hit o dit nu!
Tack alla som var på träffen i dag i brunnsparken för en trevlig dag hoppas vi kan göra om det och alla tyckte att det var bra!
Ha en trevlig helg!!
Stumpan82:Vilken tur att det ordnade sig med datorn,hoppas ni kan rädda en del på den datorn som inte funkar.
cocacarro:Hej och välkommen till oss,du kan ju hänga med nästa gång vi ska ha en träff vet inte när ännu men är du bara här inne ibland så får du veta om och när!
Stumpan82:
Ja man lär så länge man lever det med att backaup som vi sa är inte särskillt svårt eller tidskrävande men men har inga rutiner på det så det blir så ibland.
Tur att inte mer gick förlorat.
Kanske jag ska göra en backup på mina blider nu så inget händer här oxå.
Lönnemåla:Ja det är ju ett sätt att smöra.
Godmorgon alla trevliga blekinge bor!!
I dag blir det nog fint väder så det blir att handla nu på fm och sen ner till ekenäs en runda premiär för i år.
Tänkte ligga där och gotta mig en stund så länge jag orkar,få se om det finns mer magar där som är lite bleka som min!!
Ha en bra dag alla.
stumpan:tyckte inte att min mage visade sig heller så mycket i lördags men så är det vissa dagar.
För att komma till badet i ekenäs kör man från hamnen ut mot där Karöfärjan ligger och längs med den vägen bara att köra tills badet dyker upp badet ligger precis intill vägen på vänster hand,tror att det är en ganska bra beskrivning.
Kom gärna dit i dag en runda om du/ni vill!
Ska bara äta lite och byta om sen packar jag en matsäck och beger mig ner dit.
Badet ligger precis bakom parkeringen det är ju ingen gigantisk badplats men ok.