Inlägg från: Jordgubben06 |Visa alla inlägg
  • Jordgubben06

Bebis i Blekinge 3

Blekingetösen:Ja gärna för min del jag är med på det.
    Vet inte hur mycket frakten skulle kosta eller om det skulle löna sig att köra ner för att köpa grejorna.
    Det står på deras sida att frakten är enl.

Porto/paket med postförskott är 90:-
    Om du inte löser ut paketet förbehåller vi oss rätten att debitera dig för porto tur/retur (för närvarende 198
    Vid större beställningar där vi måste skicka fler paket, blir det en portokostnad på varje paket.

Och när man beställer kulfyllning så är det ju skrymande så jag vet inte.
    Jag ska maila till dom och fråga.
    Hör av mig senare.

• Jordgubben06

Stumpan:Ja det är en bra ide kan säga att det finns mängder med ideer på nätet både om ammningskuddar o dyl.
    Så passa på när du kan.
    Ha det bra i sthlm.

• Jordgubben06

eio:Hoppas du får vila din arma kropp något,du jobbae kanske fortfarande?

Vikkis:Ja vilken fin klänning du har gjort och va du måste ha slitit vi såg ju dig nu i eftermiddag i stan!!

• Jordgubben06

Hej alla!

Vad ni har skrivit mycket idag när inte jag varit inne här,har haft en del bekymmer idag blev tvyärr tvungen att köra till veterinären i Lyckeby med katten som hade blivit biten i kinden så det rann en massa var från det i morse.
    Det blev operation och antibiotika i tio dagar nu så lagom kul och så lagom billigt blev det inte heller 1005kr hos veterinären och 300kr för medicin jaja det är olika vad man spenderar sina semesterpengar.

• Jordgubben06

Hej!
    Alla som var intersserade att beställa fyllning till en ammningskudde har jag varit i kontakt med Stoff och stil det går att beställa 2-3 påsar a 100 liter+ lite tyg och sånt för en frakt kostnad på 90kr tror inte att man behöver en hel påse till en ammningskudde.
    Blekingetösen och Föneböna ville va med för att sy varsin kudde om det är fler så hör av er,jag har katalogen om man vill titta i den för att beställa ev tyg och blixtlås.
    En 100 liters påse med kulfyllning kostar 179.95:-
    Enligt Stoff o stils mönster på en kudde behövs 25 L per kudde så om man kanske delar en påse på 3 om inte någon vill ha mer till något annat,jag vill ha mer för jag tänkte göra en Barbapappa sittsäck oxå.

• Jordgubben06

Annione:Har ni andvänt kulfyllning på erat jobb?
    Vet inte men dom jag har sett innan på en sida och där är dom
    3-6 mm.
    Tror inte dom vågar ringa dig som du sa att du har ju varit på jobbet länge nog med tanke på hur din rörlighet har varit.

• Jordgubben06

Annione:
    Va bra och sköt om dig nu!
    Tror att det blir bad imorgon i Ekenäs tror ja få se om det är kallt i vattnet.

• Jordgubben06

Stumpan:Hoppas du har trevligt i Sthlm.
    Hoppas ni får trevligt i Ullared oxå!
    Handla riktigt mycket för det skulle jag gjort men orkar inte åka dit nu får vänta till liten finns här och så var ja ju där i mitten på maj.

Har i dag boat lite sambon har skruvat ihop säng och så har vi bäddat till liten det var kul.

• Jordgubben06

ClineE:Var på Maxi iK-na i vederby i dag och frågade efter sådana och dom säger att dom inte har sådan längre,frågade ändå 2 st expediter visseligen manliga.
    Vet inte när du köpte dina.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3