Inlägg från: Föneböna |Visa alla inlägg
  • Föneböna

Bebis i Blekinge 3

hejsan!!

finns det något bra badställe som man kan ta med hunden i närheten av ronneby??

• Föneböna

ohlsson: ja jag blir tokig snart om jag inte hittar en strand där hundarna får bada..
    hur är det med lillan då?!

• Föneböna

ohlsson: det är vaaaaaaaaaaaarmt.. fast man ska ju inte klaga...
    annars är det bra! charlie tror att han är min privatavakthund.. ligger alltid vid mina fötter och skäller så fort han hör nått utanför lägenheten.
    jag skulle till ullared i dag, men det var inställt.. fasen vad jag var sugen på att choppa loss lite där!!
    men vi ska nog dit under måns semester i stället!
    ska vi ta och träffas nått tag snart?! förstår att det är fullt upp med maya, men jag är såååå sugen på att träffa henne!!

• Föneböna

ohlsson: ja nu börjar besöks sesången
    till helgen kommer min syster och hennes man, och nästa helg kommer mamma med familj ner!
    antagligen hade man nog i det närmaste brytit ihop i en lång kö en dag som denna i ullared!

• Föneböna

ojoj.. ja de är det jag är rädd för till hösten när våran kommer.
    för antagligen tar dom som kommer ner för givet att bo här i lägenheten med oss(klart dom fått bo här, men inte när vi direkt kommit hemifrån bb). antar att det kommer känas lite för trångt då med bebis hundar och besök.....
    ska säga ifrån till alla utom mamma då i början.
    vad härligt att ni ska dra iväg på semester!!

• Föneböna

men i dag är det helt oki att klaga på värmen....
    oki det kan vara sjönt när det fläcktar, men det gör det inte här...

jonha: jäklar vad tråkigt att bilen for in i staketet..
    men som sagt, hade det varit jag så hade jag inte brytt mej i denna värme.

elothiel: kul att du hittade hit!!

vad ska man äta i denna värme.. orkar inte jusst stå och laga till nått.. är det nån som har nå förslag?!

• Föneböna

jonha: glass åt jag till lunch !!!

• Föneböna

jonha: kanske är en bra ide!!

nu måste jag bara fråga, för jag har inte riktigt förstått vad tosia är... vad är det???

• Föneböna

ja men då är det altså den vi typ bor i alla i ronneby.. eller är det nån annan???

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3