Bebis i Blekinge 3
evaeng: vad fin han var! grattis!
evaeng: vad fin han var! grattis!
jo, hon har varit nöjd med sin vad jag hört - fråga du henne själv hon köpte även en ringsjal av mig men ergon är vad jag vet det hon använt mest. hon skaffade den när hennes tjej var lite större, inte nyfödd.
Nej istället för att svänga vänster och följa parken till hotellet ska du köra rakt fram in i parken och sen är det ett café på högersidan och sen är det en parkering efter caféet på högersidan. Vill du ha mobilnummer ifall du irrar bort dig eller kommer sent? Inboxa mig i så fall.
ja rakt fram inte svänga till höger. det var bara när man väl åkt rakt fram som det ligger till höger. virrigt.
hm. kommer antagligen ha med mig bullar. men de är inte bakade än så det beror på morgondagen.
vi med våra storslagna fikaplaner... det bidde en tumme? nog lika bra att det blev lite mindre... för det hade nog blivit lite väl mycket av det goda och tanken var väl att vi främst skulle träffa varandra - inte bara för kakornas skull.
Nja... inte den första biten in till parkeringen. Undrar om jag vilseleder folk nu. Det är alltså om man kommer på bron över ån som man åker rakt fram.
Ja jag undrar också över vädret. Inte så varmt och inte soligt. Men det blir nog bra.
eio - är du kvar? det ska vara skyltat till brunnsparken när man kommer på e22:an tror jag. vill du också ha mitt mobilnummer så inboxa mig ifall du inte hittar.
Haha... bara du skyller på mira och inte mitt riktiga namn så är det ju ingen som vet vem jag är.
hitta.se/ViewDetailsPink.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=wienercaf%e9t&UCSB%3aTextBoxWhere=ronneby&Vkiid=6CvglOezbKNWhdmRbsACow%3d%3d&Vkid=10017747
om länken fungerar... så är det kurpromenaden man korsar och så är parkeringen där den lilla vägstumpen slutar (om nån fattar vad jag menar. pricken stämmer inte)
Ajdå lillan är redan inne på sin andra bulle... bara för att jag satt här och inte hade full koll...
Eftersom alla har med eget fika är det väl ingen bra idé att sitta på wienercafét... deras priser är ingen höjdare heller. Bulle för 18 kr.. som är inköpt på Contan för kanske en tia... Men det är tak över brunnshallarna om det skulle regna.