Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Mira: såg kort från fikaträffen i någons album för ett tag sen, hade för mig att du med mina mått mätt klassificeras som smal.
    Hoppas du inte tog illa upp Jag skulle personligen kalla folk för inställsamma dioter om de skulle få för sig att kalla mig smal.

• Bibabba

Trodde inte att du hade BMI över 30! Jag brukar inte kolla så noga, visste ju inte vilka folk var förrän vi satt ner. Var nog för upptagen med att tycka att jag själv var tjock, fast ändå glad att se att det inte var 17 toksmala med fina magar och så jag.
    Synd med IKEA, the more the merryer eller hur man nu stavar....
    Hade Kalmar legat åt andra hållet hade vi självklart hämtat dig.

• Bibabba

Vera: Montmartre har uteservering o god pizza, men uteserveringen ligger vid en väg där det kör en del bilar.
    Nivå, vid torget har trevlig uteservering, men tror inte de har pizza.

• Bibabba

Jordgubben: bada åt mig med!

mormor: hur mkt har du kvar att jobba innan BF?
    Jag kommer ha HP, med möjlighet att få jobba deltid om jag orkar, så jag är lite orolig över att det kommer bli trist att va hemma så länge innan bebisen kommer.

• Bibabba

Tate: vi kan titta på byråavdelningen och tänka på dig
    Tvättar du nya saker du köpt eller är de gamla, använda? Jag brukar inte tvätta nya oanvända kläder, men man kanske behöver det till bebisen?

• Bibabba

Mira: då har jag ju nåt att göra när jag går hemma med HP

• Bibabba

Gomoroorn. Mormor: HP=havandeskapspenning, som jag fått pga tunga lyft o obekväma arb.ställningar på jobbet.
    Tate: på tal om äckelflugor så hittade jag en på mkt oväntat ställe i lördags Gissa var???? Gav mig värsta städrycket kan jag säga!
    NI kan ha gissningstävling idag när jag är borta, så får ni svaret i kväll när jag kommer hem OK?

• Bibabba

äh, ni kommer inte kunna gissa ändå, så jag kan likja gärna berätta att den var i KYLSKÅPET!!!!!!!!

• Bibabba

Tate: kan du inte komma på nån barnvisa som handlar om att vända sig???

• Bibabba

Jag fikar gärna! Ska vi va hemma hos nån eller picnicfika? Kan vi inte ta det en eftermiddag, så de som ev jobbar kan komma (ev gå lite tidigare från jobb bara)

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3