• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tror du på ödet?
  • Tina B

Absolut! Jag tror att allt händer av en anledning. Kanske man inte förstår nu eller ens på flera år ... men tillslut tror jag man ser varför saker och ting har hänt. Jag tror också att allt alltid löser sig till det bästa i slutändan

• mamma33
    Jag tror oxå att allt "happens for a reason" även om du inte ser det så just när det händer.
    Oavsett om det är en prövning eller något positivt så får det dej i slutänden att växa som männinska och bli starkare.
  • LisaP

Är oxå en av dem som tror på att allt sker av en orsak...

• Flydragon

Nej, ödet är ett påhitt för att förenkla tillvaron.
    Visst kommer allt att lösa sig till det bättre men det är du och jag, inte någon allvetande rättvisa, som styr allt som sker.

Ha ett skönt grönt liv!
  • mamyleine

Jag tror på ödet. Jag har haft många motgångar i livet. Efteråt när en ny motgång kommer tänker jag alltid. Den förra behövdes för att jag skulle klara av detta. Jag tror ödet har bestämt något jag måste vara stark för att kunna gå igenom.

• magnus07

Nej, jag håller med Kimjan, det är påhittat för att enklare stå ut med allt jobbigt som händer.
    Jag tror och är övertygad om att det är jag själv som påverkar och styr mitt liv i rätt riktining med mina värderingar, mina val och mina kamper.

• Gisse the one and only

Håller magnus07.

Även de dåliga valen jag gör, står jag själv för.

• Dino78

Jag vet inte, är lite kluven. Allt som händer kan ju vara en slump men det kan ju också vara förutbestämt. Det kan man aldrig veta.

DIF i själ och hjärta
  • Angelica

Jo jag tror nog på att ödet är bestämt.

• Gisse the one and only

Måste vara jobbigt att tro att allt är förutbestämt, det innebär ju att ingeting kan påverkas, hugah!!

Svar på tråden Tror du på ödet?