• nr100

    tv-spel

    Hej nån som vet vad man ska köpa för tv-spel nu när man snart ska bli pappaledig. X-box eller? vilket är bäst

  • Svar på tråden tv-spel
  • Metal84

    Jag sitter då och spelar ibland ps2,men mest pc. Spelar då sambon är ute o hälsar på sina jobbarkompisar och hon har då oftast med sig sonen, så då har man lite tid för sig sj o gör det man tycker är kul.

  • Magnus Anderson

    TAckar gudarna för att det finns tv-spel. Grabben kan inte sova på dagarna om han inte har någon å sova på, då är det gött å ha ett spel å lira. Iom att han sover ca två timmar i svängen så skulle det bli VÄLDIGT långtråkigt annars.

  • Kalle74

    Haha kan inte mer än att skratta åt alla moral prediknar. Det är väll upp till var å en hur man gör. och vad som passar.

    självklart så ska man inte använda media som barnvakt å tro allt är frid å fröjd. Lagomt är bäst.

    Visst är det roligt att göra något med barnen men samtidigt så är det skönt att kunna koppla av 1 timme med något spel. slippa vad blöjor å skrik,

    Det finns bra spel som man kan spela med barnen oxå. nu menar jag ju inte att man ska sitta och spela något våldspel med barnen på datorn.

  • Kalle74

    upps glömde säga det Pc används mest här hemma men har även ett ps2 som står å samlar damm :P synd att spelen är så dyra till ps2

  • Metal84

    håller med dig kalle74.. på pc kan man ju allti tanka hem spel. Kan man ju till ps2 oxå men då måste man chipa den

  • Frippe76

    Själv kör jag Xbox 360 gillar den grymt mycket. synd bara spelen e så dyra:(

  • Julias Farsa

    Dra ner någon NES emulator och lite roms, t.ex. Nesticle95 och återupplev gammla minnen =)

  • Morrande rullar

    Hävdar fortfarande att pc:n är bäst .
    Billiga spel...

  • Leffe30

    Själv har vi xbox ps2 gamecube det som funkar bäst när de
    gäller barnspel tills dom har fyllt 15 :P är ps2. Större utbud
    i alla olika åldrar inte bara fight eller skjutaspel.

  • Barry77

    Nintendo DS Lite såklart. bärbart....
    mest säljande konsolen i japan.. helt perfa.. vi har två stycken. hade 3 men sålde en

Svar på tråden tv-spel