• ming

Brukar du kissa utomhus?

Jag undrar om du brukar kissa utomhus, med hänvisning till den här artikeln: www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,863117,00.html

Själv kissar jag aldrig, verkligen aldrig, utomhus, det är så äckligt tycker jag. Kan inte ens gå på bajamajor, utan det måste vara en riktig toalett. Och man måste framförallt kunna torka sig, och därför kissar jag aldrig utomhus, inte ens i skogen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?
  • Anonym (Hej)

Jag brukar kissa lite överallt utomhus. Jag har liten blåsa så jag behöver kissa ofta. Är man.

• Anonym (P)

Brukar är ett starkt ord i detta sammanhanget. Är jag i glesbygd och måste uträtta behov gör jag det, men inte fasen sätter jag mig i en rännsten i stan!

• Anonym (Lina)

Nej jag kissar aldrig ute  

• Anonym (Ja)

Mörkt ute nu om dagarna. Perfekt årstid att kissa utomhus!

• Anonym (Ora)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-26 01:20:49 följande:

Bara om polisen får syn på dig och sätter ditt grisiga arsle i finkan eller åtminstone böter. Äckel.
  • Ezmeraldah

Bara då att alla vet så tänder TS sexuellt på det hen skriver om och kontaktar folk i pm och ställer intima frågor om ämnet. Nån moderator får gärna ta bort tråden och spärra och polisanmäla trådstartaren. 

• Anonym (Ja)
    Anonym (Ora) skrev 2025-11-26 01:32:08 följande:
    Bara om polisen får syn på dig och sätter ditt grisiga arsle i finkan eller åtminstone böter. Äckel.
    Man står väl inte och visar arslet.
  • Anonym (Ora)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-29 19:22:27 följande:
    Man står väl inte och visar arslet.
    Men snoppen går bra? Enligt blottarens hjärndöda logik då. Ofredande är det och brottsligt.
  • Anonym (ö)
    Anonym (Ja) skrev 2025-11-26 01:20:49 följande:

Och kallt.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (ö) skrev 2025-11-29 21:10:33 följande:
    Och kallt.
    man får dricka kaffe samtidigt.
  • Anonym (Ja)

Mörkt mest hela dagarna. Bara att hänga ut den och kissa utomhus. Ingen ser.

• Meddelande borttaget
  • Mayjel

Oacceptabelt beteende, såvida man inte befinner sig i en ödslig skog och situationen är akut. 

Och personen ovan är anmäld för Identitetsstöld (igen) och kan räkna med avstängning inom kort. Det är inte tillåtet att utge sig för att vara andra medlemmar i syfte att baktala och kränka dem.

• Anonym (Ja)

Kissade utomhus igår. Gick bra.

• Anonym (Vad?)

Fattar inte riktigt tråden. Varför är folk upprörda? Hur kissar ni när ni tältar? Måste läsa genom från början 😅

• Anonym (Ja)
    Anonym (Vad?) skrev 2025-12-19 20:19:09 följande:

Fattar inte riktigt tråden. Varför är folk upprörda? Hur kissar ni när ni tältar? Måste läsa genom från början 😅

Förstår heller inte upprördheten.

Folk spottar snus, kastar fimpar och skräp mest överallt utan att någonm bryr sig.
Svar på tråden Brukar du kissa utomhus?