• Car0lina

    Brukar ni handla på ikea?

    Vad brukar ni handla på ikea. Om ni svarar ja.
    Jag brukar handla där. Allt möjligt, möbler kökstillbehör. Glas, tallrikar ja allt.

  • Svar på tråden Brukar ni handla på ikea?
  • Moj Katile

    Älskar ikea å skulle lätt kunna göra av med våra båda löner där varje månad i ett helt år!!!

  • lisalove

    Önskar att jag hade kunnat svara JA ofta på denna fråga, men när man har ca 30 mil till närmaste ikea är det inte så lätt.    Nu svarade jag i bland fast det är sällan, typ 1 gång/år. Jag var där senast för en vecka sen och handlade massor!


    Blivande biomedicinare
  • Tjofsen

    Tallrikar, glas, hyllor, lampor, mattor. Igår var vi där och handlade tassar till möbler, en knivslipare och knoppar till garderobsdörrarna.

  • Moa81

    vi handlar nästan allt på ikea... åh älskar att shoppa där Vi måste åka 11 mil innan så det blir inte ofta.. kanske därför man gillar det så mkt?!

  • Nefertiri

    Älskar IKEA. Är där minst en gång i veckan. Köper allt som är fint,även det jag inte behöver.

  • biltokig1

    Handlar väldigt sällan där faktiskt.... men nu ska vi köpa lite ny badrumsinredning, skåp och luckor m.m. Annars tycker jag det är tråkigt, för att så många går på hela konceptet IKEA och det ser typ likadant ut hos alla.

  • Tjohalia

    nej, 50 mil till närmsta IKEA så tyvärr blir det inte ofta man är dit... snart öppnar det dock i haparanda och då blir det "bara" ca 18 mil enkel väg...


    Gravid igen
  • hanna 86

    handlar allt på IKEA.... Jobbar på IKEA och bor i Älmhult så det är inte så konstigt


    Ivaldi 051111
  • snappi81

    Brukar handla deras prydnads saker, tycker dom har mycket kul.. men aldrig några större möbler, det känns som om man har samma hem som halva Sveriges befolkning då!!

  • annca

    Ja, det mesta som vi handlar nytt (vilket iofs inte är så mycket) kommer från IKEA...


    ~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Zenobia

    Jag bor på ikea *ler* brukar vara där ofta. Ibland tar ja bara en tur runt och kollar och drömmer. Andra gånger handlar jag, brukar hitta nåt smått.
    Vårat hem andas Ikea prylar men det är inte bara Ikea möbler.

    Ska snart skriva ihop en lista vad vi verkligen behöver ha där ifrån. Har inte storhandlat där på länge bara små handlat. Men nu när man flyttat till hus är det en hel del man behöver ha. Måste ha en översikt för annars kommer ja inte komma ihåg allt =)

  • 0806Konst0806

    Hej,


    Jag köpte vitlackerade väggskenor och konsoler i Ikeas serie Antonius år 2012 och behöver nu komplettera. EFTERLYSNING. Jag är på jakt efter:


    Vita väggskenor av märket Antonius:
    180 cm

    Vita väggskenor av märket Antonius ca 100 cm

    + vitlackerade konsoler av märket Antonius.

    Vänlig hälsning.

Svar på tråden Brukar ni handla på ikea?