• Anonym

    Provade lite anal igår

    Vi hade utan glid medel (har köpt det nu), och det var inte det skönaste jag varit med om- vi ska prova med glid...om det är mer ok el inte.

    Han kom in med ollonet och någon cm till. Det sved en del när han kom in som längst- kanske blir bättre med glid, och...när han "drog ur"...(för att trycka in igen)...så kändes det verkligen som att jag ville göra 2:an istället...nästan som att "nu gör jag 2:an".

    Är detta ganska normalt att känna första gången man provar?

    Han berättade att senaste han hade analt med, att hon tyckte det var ok- men, inte så hon hade jätteskönmt, och tjejen innan gillade det mycket. Hm, får se om jag gillar alls!

  • Svar på tråden Provade lite anal igår
  • TheMilky

    Och tack Patrik för din instruktion om hur man lättast börjar, har kränglat ett tag utan att hitta rätt sätt. Ska testa!

  • Anonym
    Anonym (FYFÖRANAL) skrev 2007-03-09 17:55:39 följande:
    Ja jaaa sissiiii kör du på ditt analsex men akta så inte svanskotan åker upp och ger dig men förlivet, analsex är ochså en risk som man utsätter sig för om du nu inte vet det! Hetsa inte upp dig för jag bryr mig inte om dig som person utan talar almmänt och don`t give a shi# för vad du sysslar som person! Kör upp så i örat who care`s?? JAG TYCKER INTE ATT DET ÄR NORMALT. och alla är fria att gå in på vilken tråd som helst och framföra sin åsikt, det är inte så alltid att det kommer positiva svar, Ta det negativa ochså om du överhuvudtaget ska hänga här och skriva ett par ordTackar och bugarrrrrrrrrrrr:.........
    Om du läser FL´s regler så ser du att dina inlägg är OFF TOPIC och har med andra ord inte i den här tråden att göra! Starta en egen tråd om dina åsikter!
    TS frågade inte om dina synpunkter ang analsex, läs trådstarten igen!
  • Anonym (kisskiss)
    tänk att folk retar upp sig for nothing... låt oss analsex  älskare få älska det om vi vill... smaken är som baken ;) eller så är vi väl alla onormala och menar alla, även missionären älskare... gillar inte det och går inte igång på bara sex med musen... måste ha båda hålen fulla 
  • Anonym (=))

    Testade analsex i går, vi hade sex och helt plötsligt kände jag att han började bearbeta mig där bak och det var ju SKÖNT! Han tog det lugnt och försiktigt eftersom vi inte hade ngt glidmedel men det gick bra och det var verkligen en grym känsla, absolut ngt jag vill göra igen och då testa med glidmedel för att se om det om möjligt kan bli ännu skönare

  • Mankan75

    Tycker inte man skall bry sig om vad alla andra gör och tycker. Varför dö nyfiken? bara att prova. Man skall ha ett öppet sinne. Har man aldrig testat kan man inte heller avfärda att analsex inte är bra.


    Tycker själv att analsex är bland det skönaste man kan ha OM tjejen vill och är med på det. Jag älskar allt med det, just spänningen att ta det lugnt, känslan, synen och upphetsningen Glad

  • Gaskarl
    Mankan75 skrev 2017-03-03 12:54:44 följande:

    Tycker inte man skall bry sig om vad alla andra gör och tycker. Varför dö nyfiken? bara att prova. Man skall ha ett öppet sinne. Har man aldrig testat kan man inte heller avfärda att analsex inte är bra.

    Tycker själv att analsex är bland det skönaste man kan ha OM tjejen vill och är med på det. Jag älskar allt med det, just spänningen att ta det lugnt, känslan, synen och upphetsningen 


    Ställer du upp om hon vill ta dig analt?
  • Mankan75
    Gaskarl skrev 2017-03-03 14:27:39 följande:
    Ställer du upp om hon vill ta dig analt?
    Ja jag tycker det är skönt om man är försiktig och tar det lugnt. Har ett öppet sinne för sex och jag vet att hon tänder också på analt på mig. 
  • Anonym (Hetro)
    Gaskarl skrev 2017-03-03 14:27:39 följande:

    Ställer du upp om hon vill ta dig analt?


    Min tjej är analmotståndare utan att ha provat. Jag kläckte iden att hon kunde prova dildon på mej bara för att visa att den går in utan katastrof. Jag kände mej som en försökskanin totalt utlämnad men när den väl var inne och hon knullade mej så var det en helt sjukt skönt o jag ville fortsätta hela natten. Svårt att begripa o förklara mej jag stönade som värsta porrfilm. Måste vara att den grova långa skrovliga dildon var så skön när den fyllde mej och att jag varundergiven i händerna på någon annan.

    Killar kan nog få böghybris men börja med att suga han o knulla med fingret mot prostatan så att han får upp intresset o kan ta dildon nästa gång.

    Om ni penetrerar varandra med rätt metod o inte som på porrfilm är det smärtfritt, ofarligt o gudomligt för båda och ni får mer förståelse för varandra. Googla fram anal pfilmersom heter erosexotica
  • Mankan75
    Anonym (Hetro) skrev 2017-03-04 02:40:07 följande:
    Min tjej är analmotståndare utan att ha provat. Jag kläckte iden att hon kunde prova dildon på mej bara för att visa att den går in utan katastrof. Jag kände mej som en försökskanin totalt utlämnad men när den väl var inne och hon knullade mej så var det en helt sjukt skönt o jag ville fortsätta hela natten. Svårt att begripa o förklara mej jag stönade som värsta porrfilm. Måste vara att den grova långa skrovliga dildon var så skön när den fyllde mej och att jag varundergiven i händerna på någon annan.

    Killar kan nog få böghybris men börja med att suga han o knulla med fingret mot prostatan så att han får upp intresset o kan ta dildon nästa gång.

    Om ni penetrerar varandra med rätt metod o inte som på porrfilm är det smärtfritt, ofarligt o gudomligt för båda och ni får mer förståelse för varandra. Googla fram anal pfilmersom heter erosexotica
    Låter som du upptäckt en ny sida av dig själv, tummen upp för det ! Samtidigt kanske din flickvän vågar testa nu då du testat först.
  • Anonym (Öh)
    AnneLine skrev 2006-12-23 21:40:59 följande:

    Jag förstår inte varför alla ska vara anonyma, när det har med sex och så och göra.. Okej om det är något man verkligen skäms över eller nått brottsligt man gjort.. Det kan jag förstå.. Men analsex och sex i största allmänhet är ju naturligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    För att sex är nåt privat, man vill inte att alla ska veta ens personliga preferenser. Det finns dessutom dumhuvven på nätet. Bara att sceeenshota o skicka runt, vad som helst kan hända. Tror inte att människor känner att det är Pinsamt direkt.
  • MrFlex
    Anonym (Öh) skrev 2017-03-05 13:12:37 följande:
    För att sex är nåt privat, man vill inte att alla ska veta ens personliga preferenser. Det finns dessutom dumhuvven på nätet. Bara att sceeenshota o skicka runt, vad som helst kan hända. Tror inte att människor känner att det är Pinsamt direkt.
    Fast på ett forum är ju de flesta anonyma i vilket fal.! Det är inte många som använder sitt riktig namn som nick.

    Det nick man använder på ett forum blir ju ens identitet på något sätt, något som andra kan relatera till.
Svar på tråden Provade lite anal igår