• Sasseluring

    Hur ska vi orka...igen...?

    I tisdags 16/1 gjorde vi UL....i v19.....och mardrömmen kom tillbaka med full kraft!
    Barnmorskans min sa allt....

    Den 23/5 förra året var det samma sak....även det barnet saknade njurar!!!

    Hur i h..vete kan det hända oss IGEN...? Det skulle inte vara ärftligt men nu kräver vi remiss till genetikerna i Lund...vi tror nämligen inte på läkarna här...

    Gjorde UL i v12..då såg allt bra ut. Men det läkaren sa i tisdags var att först mellan v12-16 kan man se det här felet...
    Kunde han inte sagt det tidigare,...????

    Så på måndag är det dags igen...ska föda fram ännu en ängel!
    Som tur är har vi vår pojke på 2 1/2 här hemma..han ser till att vi har annat att tänka på, plus att vi vet att det funkat en gång...

    *ledsen*

  • Svar på tråden Hur ska vi orka...igen...?
  • Yinsan

    Gud va jag blir ledsen när jag hör om sånt, har en kompis som råkade ut för samma sak fast med annan sjukdom.

    Många styrkekramar till er!

  • MamiZen

    Gud så jobbigt det måste vara :(
    Massa Kramar till er!

  • Radix Lecti
    Skickar massa styrkekramar till er!
    * Min underbara Alicia 060429*
  • KickStart

    Vill börja med att beklaga sorgen och att ni ska behöva gå igenom detta igen Så orättvist!! *kraaaaaaaaam*

    Jag tycker absolut att ni ska kräva en ordentlig utredning hos en genetiker. Visst kan slumpen ibland vara grym men för er egen skull är det bättre att få veta OM det är genetiskt. Annars kommer ni alltid att fungera över det.

    Många många kramar!


    S´Rioghal Mo Dhream= Royal is my race= Clan MacGregors motto!
  • englabella

    Oh nej vad fel... hittar inga ord! Mina varmaste kramar och tankar till er!

  • Wagram

    Nej, det verkar inte troligt att exakt samma sak kan handa tva ganger i rad utan att det ar nagon genetisk komponent inblandad. Manga krmar till er igen!

  • MansonDust

    Beklagar !!
    Också varit med om liknande två ggr på 1 år.

  • Lilla Mjau

    Åh, jag beklagar.... Fy f-n vad livet är orättvist!!!

    Känner att mina ord blir för små och fjuttiga... Men vill sända dig jorden största kram, vi finns här för dig/er!

    Kramar
    Anna med *Theodor*


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Sandrah85

    Åhh blir så ledsen av ditt inlägg, gråter nästan.. fy vad hemskt!! Vet inte vad jag ska säga.. :(
    -styrkekramar-

  • Englica

    Jag beklagar din sorg.. det är så hemskt. Ger dig massa styrkekramar.. var rädd om dig!!

  • Mael

    Det borde inte få hända en gång, än mindre två. Kan inte föreställa mig hur tungt det måste kännas att behöva gå igenom denna mardröm en gång till.

    Kramar om!!

  • cormad

    Hej!
    Vet verklingen vad du går igenom.
    Fick själv besked när jag var på UL den 9/1(v.19) att jag hade förlite fostervatten och att det berodde på att min baby inte har några njurar.
    Var inne igår på sjukhuset och fick min tabl. som sätter stopp för graviditetshormonerna och ska in på mån som du och avbryta min graviditet. Det är jätte tungt och man har jätte många frågor som cirkulerar i huvudet.

Svar på tråden Hur ska vi orka...igen...?