• 70 Rodrigues

Hockeyslutspelet 06/07

Hallå! Vad har ni för tankar runt det kommande slutspelet vilka 8 lag blir det, vilka 2 lag spelar final, vilka hamnar i Kvalserien och i ingemansland?

Trots att jag är Brynäsare så tror jag på att Färjestads BK och Modo hockey spelar i final!!

M.v.h
    Tony

• Svar på tråden Hockeyslutspelet 06/07
  • Canadien

skulle vara kul att se linköping färjestad i en final.. men jag tror dom får mötas redan i semin.. det är lite synd

• pappan84

Om LHC inte möter Färjestad i semin så tror jag de kan nå final... Canadien jag tror om de två lagen möter varandra så tror jag det blir grymt gämt. LHC har alldrig klarat av o gå vidare efter semin, då tror jag det blir grymma matcher mellan de LCH o Färjestad. HEJA LHC!! KÄMPA NU DÅ GRABBARNA FRÅN GNÄLLBÄLTET!!

• pappan84

Nu börja det bli intressant. LHC-Färjestad. Kanske Karlstad laget får lite motstånd!! LHC måste nog spela som gudar om de ska klara detta.........

• Canadien

Ja det kommer bli knallhårt i varje match tror jag! dock viktigt för LHC att vinna på onsdag hemma tror jag.. hoppas de går till 7 matcher så man får lite dramatik =)

• krabban

Tror oxå det blir fler änn 4 matcher för FBK ,men övertygad om att dom vinner!
    Linköping är väll starkaste laget FbK kunde få möta!Men alla lag ska ju slås för att det ska bli guld!

• pappan84

vilken match det blev LHC-FBK jag tror FBK inte känner sig så säkra längre!! men nu måste de vinna på fredag i Karlstad o det blir nog jävulskt svårt....vi kan ju hoppas...

• Kotti

Jag tror att guldet går till "foppaland" det är på tiden..
    HEJA MODO

• krabban

tyckte det var lite slarv av FBK!
    När dom går för fullt är dom överlägsna!
    Dom tyckte själva efter matchen att det var en liten väckarklocka för dom.har ju inte spelat match på länge !
    Blir nog ganska stora siffror för vargarna hemma i karlstad!

• pappan84

nä!! idag blir det vinns LHC.....3-6 LHC!

• oOCarpediemOo

tsss fbk vinner stort !!!!! sm-guld i år igen

• saltlakrits75

Hoppas att det blir MoDo i final, helst då mot LHC men Färjestad är starka, det blir svårt för LHC!

• krabban

Starkt jobbat LHC,nu måste FBK visa vad dom kan !Tisdags matchen blir en nervpärs!
    Oxå EM-Kval på onsdag å direktsändning av V-75 på lördag!!Mumma!

• pappan84

se så lätt det var!! 5-1 hemma i cloetta center!! nu får värmlänningarna se upp!! 2 borta matcher nu för LHC kan bli riktigt bra detta!! tror LHC vet hur man ska störa FBK nu.. det blir nog jävlarimig o kämpa för båda lagen... Ljärtat slår för LHC

• saltlakrits75

Var och såg matchen i Övik igår! Ingen höjdare, saknade tempo och kraft från Modospelarna! HV var snäppet vassare! Första periodens tio minuter var Modo överlägsna, men tyvärr så tappade man gnistan och spelet, såg ut som om det gick för lätt! Tidigt mål och sen en 5:00 minutare i PP.

Hoppas på en seger i Kinnarps Arena i morgon!

Vilken kalldusch FBK!! GO LHC! Modo-LHC till final!

• oOCarpediemOo

Linjedommaren i fbk-linkoping borde fa i mej skaffa glasögon eller gå i pension

• krabban

FAAAAAN!!!NU super jag ner mig,va sysslar FBK med?????

• pappan84

DET GICK SÅ LÄTT!!! FBK hadde ju inte en chans...de dog ju varje match i 2 perioden varje match!! Äntligen är LHC i final. Men den andra matchserien är fortfarande svår o säga vem som vinner...men om LHC spelar som de gjorde mot FBK så vet ju alla vem som vinner SM-GULD!!! DET KOMMER FAN GÅ TILL ÖSTERGÖTLAND FÖR FÖRSTA GÅNGEN I HOCKEYHISTORIEN!! VA JAG ÄR GLAD!!

• Grodmannen

LHC! =) Fasen vad tända de är. Kul för oss som bor i Linköping.

• pappan84

Grodmannen: jag har bott i Norrköping så LHC är mitt lag...... SNACKA OM ÖVERKÖRNING MOT MODO!!! det blir 4-0 i Matcher!!

Svar på tråden Hockeyslutspelet 06/07