• gumsemumsan

    Lilla liv...OBS - mkt personligt.....

    Jag har nu hoppats och trott tack vare gyn att Liv växte i min mage... Jag plussade, spiralen åkte ut och allt verkade bra. Igår blev det akut ambulans och operation, inget var som jag trodde. Gyn hade sett fel. Jag hade haft ett foster som spräckt min högra äggledare, den fick brännas bort igår eftermiddag. Uppklarningen i min livmoder var aldrig ett foster............. Jag känner mig så lurad. Jag blev så väl kollad ju.

    Jag krampade av smärta i 3,5 timma... Medan blodet fyllde hela min bukhåla. Två liter tömde de ur mig. Läkarens kommentar i morse - du har ju redan fyra barn, du är väl nöjd

    Det hjälper inte min sorg och förtvivlan nu. Jag ar fyra hål i min mage istället för en liten bebis...... När slutar man gråta???????

  • Svar på tråden Lilla liv...OBS - mkt personligt.....
  • Jen s

    Läkare kan verkligen vara okänsliga. Har mycket erfarenhet av det, fy. Hoppas att kropp och själ läker.
    Kramar.

  • Strömberg

    Är man läkare och inte har någon socialförmåga så ska man va tyst!
    Spelar ingen roll vad man har eller inte har innan, varje barn är älskvärt över allt annat på jorden!


    Böner och tanker hos dig och din familj

  • satanshomeboy

    fy faan vad orättvist! massor av kramar till dig!!

  • Busiga familjen

    Låter ju inte riktigt klokt!
    Känner med dig du har all rätt att vara arg och besviken.
    Många kramar!

  • gabriella83s mamma

    Minnet av ett annat hjärta.

    Du växte i min kropp
    lilla okända barn
    Men något var fel
    En dag tog det stopp
    Nu finns du inte mer
    Jag minns hur det var
    Hur du växte därinne
    Nu är du blott
    ett kärleksfullt minne

    Susanne

  • gumsemumsan

    tack gabriella83s mamma, jag "stjäl" den dikten... Precis så jag känner, men inge runt omkring mig kan förstå att sorgen är så stor...

  • gabriella83s mamma

    Varsågod!Den skrev jag efter en abort i en akutsituation.Precis så kände jag också då..../Kram


    gumsemumsan skrev 2007-06-16 14:11:29 följande:
    tack gabriella83s mamma, jag "stjäl" den dikten... Precis så jag känner, men inge runt omkring mig kan förstå att sorgen är så stor...
  • lamagirl

    Sänder massa kramizar
    Stolt Mamma
    Till Ängel Michaela
    Och 3 Jordbarn.

  • Ior79

    Ush så hemskt. Och vilken kommentar från läkaren,  vilka nötter det finns!

    Beklagar det som hänt dig! Kram


    Mamma till världens goaste tjej!
  • Othi

    Fy fan vad livet r äorättvist och hårt..
    Många kramar till dig

  • Lilla Mjau

    *kramar om* Det spelar ingen roll om man har 0, 4 eller 8 barn, man blir lika ledsen ändå! En så dum kommentar


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
Svar på tråden Lilla liv...OBS - mkt personligt.....