• gumsemumsan

    Lilla liv...OBS - mkt personligt.....

    Jag har nu hoppats och trott tack vare gyn att Liv växte i min mage... Jag plussade, spiralen åkte ut och allt verkade bra. Igår blev det akut ambulans och operation, inget var som jag trodde. Gyn hade sett fel. Jag hade haft ett foster som spräckt min högra äggledare, den fick brännas bort igår eftermiddag. Uppklarningen i min livmoder var aldrig ett foster............. Jag känner mig så lurad. Jag blev så väl kollad ju.

    Jag krampade av smärta i 3,5 timma... Medan blodet fyllde hela min bukhåla. Två liter tömde de ur mig. Läkarens kommentar i morse - du har ju redan fyra barn, du är väl nöjd

    Det hjälper inte min sorg och förtvivlan nu. Jag ar fyra hål i min mage istället för en liten bebis...... När slutar man gråta???????

  • Svar på tråden Lilla liv...OBS - mkt personligt.....
  • Ina 67

    Skcikar så många kramar jag kan.

    Hur kan man uttrycka sig så som läkare, är man med barn och väntar och längtar så spelar det väl ingen roll hur många man har innan. Mycket klumpigt sagt av någon som ska vara proffisionell.

    Kram igen!


    En liten ängel till oss kom, gladde oss, men vände om
  • Mrs 78

    Skickar en stor kram och en länk till en tråd där vi som har haft X (utomkvedshavandeskap) samlats och pratar,tipsar och stöttar varandra! Ett gäng underbara tjejer! Välkommen till tråden om du vill.

    familjeliv.se/Forum-4-47/m18947913.html

  • ciccielv

    finner inga ord,du bör anmäla bm som påstod att du var gravid,honhar ju gjort tjänstefel

    skickar dig många styrkekramar

  • Salliemamman

    Fy satan!
    Man får hoppas att din kropp läker bra. Så hjärtats läkning kan ta vid. Du kommer att klara dig. Du kommer att vara stark igen.

    Att det går att se så fel!
    Tusen innerliga kramar från en syster i hjärtat.

  • Helena 74

    Skickar Dig en stor varm kram !!!
    Men huvva...vilken tokig läkare...

    *Kramar om*
    Mvh Helena

  • zoftnezz

    Åhh,skickar massor av kramar... Det tar tid sånt här vännen... Ge dig tid att va ledsen. Här finns mkt stöd. Kram till dig...

    ´Jag,änglamamma till lille Kim 070327.´

  • julknäck

    Kramar om vilken klumpig kommentar av läkaren. Inget barn kan ju ersätta ett annat. Kram igen

  • snudmumriken

    Fy vad du varit med om!!
    Tänker på dig.
    KRAM

Svar på tråden Lilla liv...OBS - mkt personligt.....