• Tiuks

    BF i mars Stockholm

    Hej.Finns det mera som ska fa i mars 2008 barn.Jag plussade i lördags.Det ska bli min andra barnet.

  • Svar på tråden BF i mars Stockholm
  • Bettiz Angel

    här är all toppen, inget illamående, trötthet eller liknande endast en sån hunger nästan hela tiden..
    och brösten börjar bli tunga nu, en jätte stor skillnad på bara 2v då de bara var två påsar sen efter att jag ammat Freja
    har även varit på inskrivning och fick en helt underbar BM.
    Fröken Jansson vilken BM kommer du att gå hos? för du ska väl oxå gå i Berga?
    blev även framflyttad en dag så det nya BF är 29/2 -08
    men det som är skönt är att jag är i v12 (11+2) nu och gränsövergången börjar närma sig


    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Fröken Jansson

    Bettiz Angel skrev 2007-08-13 10:56:10 följande:


    här är all toppen, inget illamående, trötthet eller liknande endast en sån hunger nästan hela tiden..och brösten börjar bli tunga nu, en jätte stor skillnad på bara 2v då de bara var två påsar sen efter att jag ammat Freja har även varit på inskrivning och fick en helt underbar BM. Fröken Jansson vilken BM kommer du att gå hos? för du ska väl oxå gå i Berga?blev även framflyttad en dag så det nya BF är 29/2 -08 men det som är skönt är att jag är i v12 (11+2) nu och gränsövergången börjar närma sig
    Skönt att du slipper illamåendet! Jag mår som att jag är åksjuk hela tiden men det bör ju vända snart. Brösten ja. De är ett kapitel för sig. Dolly Parton - släng dig i väggen liksom!
    Jag går i Berga hos chefsbarnmorskan (efter rekommendationer från granntjejen). Inger eller Ingrid hette hon nog. Helt underbar människa! Skrattar och babblar och stojjar. Skönt! Vi satt och babblade i 1.5 timmar medans Lilleman sprang ut och in med leksaker. Vad heter din bm?
    Skönt att du närmar dig gränsen!
    Ha en bra dag och kram på dig!
  • Bettiz Angel
    Fröken Jansson skrev 2007-08-13 11:52:20 följande:
    Bettiz Angel skrev 2007-08-13 10:56:10 följande: Skönt att du slipper illamåendet! Jag mår som att jag är åksjuk hela tiden men det bör ju vända snart. Brösten ja. De är ett kapitel för sig. Dolly Parton - släng dig i väggen liksom!Jag går i Berga hos chefsbarnmorskan (efter rekommendationer från granntjejen). Inger eller Ingrid hette hon nog. Helt underbar människa! Skrattar och babblar och stojjar. Skönt! Vi satt och babblade i 1.5 timmar medans Lilleman sprang ut och in med leksaker. Vad heter din bm?Skönt att du närmar dig gränsen!Ha en bra dag och kram på dig!

    hehe ja då har vi samma
    har oxå Ingrid, helt underbar...
    Freja och sambon var med och hon var såå gullig med Freja och hämtade leksaker åt henne och så..
    hade ju även en ganske traumatisk förlossning med Freja som slutade i akutsnitt så hon ska fixa så att vi får gå och prata med en förlossningsläkare från DS och lägga upp en förlossningsplan.. sååå skönt att slippa oroa sig att behöva gå igenom samma sak igen..

    usch vad jobbigt att må så illa, har du provat att dricka ngt med kolsyra och äta lakrits har jag hört ska hjälpa och även seabands?
    håller båda tummarna för att det ska vända för dig.
    när är din son född?


    hoppas du oxå får en bra dag och kram


    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Kickan80

    Hellu!

    Här kommer lilla jag....
    Väntar vårat första barn. Har haft 2 mf tidigare så jag hoppas på 3:e gången gilt.
    Bor i Vällingby.

  • Bettiz Angel
    Kickan80 skrev 2007-08-13 14:31:36 följande:
    Hellu!Här kommer lilla jag.... Väntar vårat första barn. Har haft 2 mf tidigare så jag hoppas på 3:e gången gilt.Bor i Vällingby.
    välkommen och grattis.. håller tummarna för dig..
    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Fröken Jansson

    Kickan80 skrev 2007-08-13 14:31:36 följande:


    Hellu!Här kommer lilla jag.... Väntar vårat första barn. Har haft 2 mf tidigare så jag hoppas på 3:e gången gilt.Bor i Vällingby.
    Välkommen!
    Håller tummarna för dig!
  • Fröken Jansson

    Bettiz Angel skrev 2007-08-13 12:22:08 följande:


    hehe ja då har vi samma har oxå Ingrid, helt underbar...Freja och sambon var med och hon var såå gullig med Freja och hämtade leksaker åt henne och så..hade ju även en ganske traumatisk förlossning med Freja som slutade i akutsnitt så hon ska fixa så att vi får gå och prata med en förlossningsläkare från DS och lägga upp en förlossningsplan.. sååå skönt att slippa oroa sig att behöva gå igenom samma sak igen..usch vad jobbigt att må så illa, har du provat att dricka ngt med kolsyra och äta lakrits har jag hört ska hjälpa och även seabands?håller båda tummarna för att det ska vända för dig.när är din son född?hoppas du oxå får en bra dag och kram
    Vad roligt! Vi har samma! Ja, hon är great!
    Låter bra med förlossningsplan.
    Polkagrisar funkar hyfsat mot mitt illamående. Tycker att den här veckan börjat bättre och det känns som det trappats ner en smula....
    Sonen är född 20/8 2005 så snart är det kalas här
  • Kickan80

    Tackar, bugar och bockar för välkomnandet!!!!!!

    Hur mår ni?????

    Kram på er

  • Bettiz Angel
    Fröken Jansson skrev 2007-08-14 00:16:03 följande:
    Bettiz Angel skrev 2007-08-13 12:22:08 följande: Vad roligt! Vi har samma! Ja, hon är great!Låter bra med förlossningsplan.Polkagrisar funkar hyfsat mot mitt illamående. Tycker att den här veckan börjat bättre och det känns som det trappats ner en smula....Sonen är född 20/8 2005 så snart är det kalas här
    ojoj då stora killen
    själv blir det 1-års kalas här om ca 1,5mån.

    skönt att illamåendet börjar avta och att du hittat ngt som "hjälper".
    Kickan80 skrev 2007-08-14 08:42:25 följande:
    Tackar, bugar och bockar för välkomnandet!!!!!!Hur mår ni?????Kram på er
    här är allt toppen, lite hungrig dock.. men det är jag ju nästan förjämnan så
    hur är allt själv då? när har du BF?

    var hos en kompis igår som pluggar till BM och lät henne klämma lite på magen, så nu har jag lite koll på vart livmodern befinner sig.
    strax under naveln är den nu

    tänkte oxå på en annan sak, då Trådstartaren inte finns här på FL längre, ska vi starta en ny så att man kan gör uppdateringar och liknande?
    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Corze

    tycker de låter som en bra ide att starta en nyu....

    JAg vill med veta vart min livmoder sitter haha... men få väll kanske reda på de imorrn eller borde få reda på de imorrn läkarundersökningen =) å sen VUL =)


    Bebis på G 11/3-08
  • Bettiz Angel
    Corze skrev 2007-08-14 10:46:06 följande:
    tycker de låter som en bra ide att starta en nyu....JAg vill med veta vart min livmoder sitter haha... men få väll kanske reda på de imorrn eller borde få reda på de imorrn läkarundersökningen =) å sen VUL =)
    ååh spännade med VUL, lycka till

    ja men då tar jag och startar en ny
    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Corze

    skirv bara in länken här sen så man hittar den....


    Bebis på G 11/3-08
  • Kickan80

    Bettiz Angel-

    Har BF 26 mars enl FL.
    Mår si och så. Känner typ ALLA dofter, de goda är ju ok men de andra, FY KATTEN!!!
    Vad människor kan lukta illa. BLÄ!!!!!!!!!!!!!
    Väldigt ont i brösten.
    Annars är det toppen!!! Ska till gyn på mån för en undersökning, spännande!!!!

    När har du BF???

    Ja starta en ny tråd så vi kan uppdatera etc

  • Bettiz Angel
    Kickan80 skrev 2007-08-14 10:54:00 följande:
    Bettiz Angel-Har BF 26 mars enl FL.Mår si och så. Känner typ ALLA dofter, de goda är ju ok men de andra, FY KATTEN!!!Vad människor kan lukta illa. BLÄ!!!!!!!!!!!!!Väldigt ont i brösten. Annars är det toppen!!! Ska till gyn på mån för en undersökning, spännande!!!!När har du BF???Ja starta en ny tråd så vi kan uppdatera etc
    ja men då mår du ju som man ska när man är gravid
    ja vissa dofter har jag oxå väldigt svårt för just nu.
    spännande med gyn, håller tummarna för att allt är som det ska.

    själv blev jag framflyttad 1dag från 1/3 till 29/2 så jag hoppas att det inte blir på BF-dagen iaf
    ~♥~ Freja 060924 + liten i magen BF 080229~♥~
  • Girlie1980

    BF 22mars - första barnet


    BF 22mars 2008
  • Corze
    Girlie1980:
    Gå in i andra forumet... länk finns strax över ditt inlägg
    Bebis på G 11/3-08
  • Corze

    inte meningen med fet stil


    Bebis på G 11/3-08
Svar på tråden BF i mars Stockholm