Ny tatueringstråd!
Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...
Danielito! Kan inte hitta dina bilder på gaddningen?! Har du verkligen lagt ut ditt album så att alla kan se det?
Min kliar och flagar... Vill man vara fin, osv...
La upp en ny bild på min nyblivna frus morgongåva. Dålig bild tagen med mobilen,, men men,,
Ett tribalhjärta på bröstet med våra namn och datum.
Jag fyllde 25 igår och jag fick tatuering av tjejen. Det kommer bli dotterns namn ( + ngt mer, har inte bestämt riktigt ännu) tips o ideer mottages gärna
T jena jag är full gaddad och var tok nära att gadda min EX freus namn men tur att jag sket i det. Tycker inte du skall gadda in namnet, jobbigt att glo på om man inte håller ihop, räcker med sitt barns namn. Du kommerr alltid veta vem som är mamma till ditt barn.
Skönt att jag har hittat några som tycker om tatueringar..önskar att jag hade mer pengar så skulle jag gärna göra fler har fyra nu alla har japansk still tycker verkligen om den stillen sjukt mycke...
Jorå... I den här tråden gillar vi dem! Lägggärna upp bilder på dina! Välkommen!
Ang fruns namn; Jag har med hjälp av min tatuerare gjort en design med möjlighet för en snygg coverup som passar i resten av motivet. Det kanske kan vara något att överväga?
gjorde en koi fisk på munchen mässan,fan va stolt ja är över den.
Har inga bilder här men några av min gaddningar finns på min myspace sida. www.myspace.com/mrpsychobob
Hallå - får en novis flika in en fråga ?
Har inga tatueringar - men har i många år funderat på ett armband tatuerat runt biceps ovanför t-shirt kanten (så att jag kan välja om den skall synas eller ej).
Tanken är run-inspirerat - barnens namn och ett ordspråk hela vägen runt med vikingaorm som slingrar sig - antingen i svart eller svart/röd/grön/blå.
Frågan är - någon som kan nått bra ställe att titta lite på hur det skulle kunna ta sig ut, och vem är bra på sådant i Stockholm ?
ja nu börjar det att dra ihop sig för tattuering årstiden =)
är det många som har bokat tid nu under hösten och vintern?
själv så har jag bokat tid till i januari.. lite långt att vänta men måste få tvillingarna först =)
Någon här som har något att säga om Twilight zone tattoo i motala???
Gjorde min första tatuering i onsdags. Min dotters namn blev det förstås, så nu är jag stolt!!! Bild finns i galleriet om nån vill se. :)
TJENA. de kan låta som en klysha men de e riktigt skönt att gadda sig, de e nog enda gången jag riktigt kan koppla av, mobilen e avstängd, go musik på spelaren så blir man ju fin också har kikat runt här å många har riktigt nice gaddningar.. GADDA PÅ ! HEJ
Hallå! Jag har spart en plats på min ena underarm just för barnets namn. Vill kunna se och visa andra vad som betyder mest för mig efter min sambo och resten av det närmaste. Kommer att bära det med stolthet. Så man får planera ett tag innan nu, eftersom vårat barn beräknas komma till Juni 2008.. Ciao så länge