• Trassellock

Fler prematurer i Karlstad -07??

hej!
    jag undrar om det möjligtvis finns fler som låg inne på avd 10 neo CSK Karlstad under 2007?
    vore hemskt kul att få kontakt med er!
    låg där själv mellan februari och april med vår son som föddes i v.30+4.snälla hör av er!! kramiz

• Svar på tråden Fler prematurer i Karlstad -07??
  • Trassellock

hej!
    grattis moster!=)
    kul att du hittat hit.
    ja de är bra på neo här i stan...de flesta i allafall.=)
    gratta din syster och tala om att om hon vill prata med nån som varit med om allt som händer henne nu så finns jag med flera här!
    säg bara till så får hon mailadress o telnummer.hur stora var bebisarna när de kom?fick själv min son i v.30 men han var tillväxthämmad så han vägde inte mer än 1155g.
    allt ordnar sig allt!=)
    kramiz

• pinuppis

de ska ja föra vidatre,hon kommer nog tycka de ä gött att få prata me människor som varit i samma sits,tack så hemskt mycket,kram

• Trassellock

jösses det var väl inget att tacka för...skratt..önskar att jag hittat familjeliv själv innan eller strax efter jag fått lukas men jag hittade den först i somras så jag hade inte direkt nån att ventilera med som varit i samma situation..det saknade jag.=)
    så kan jag vara bollplank åt nån annan...så blir jag bara glad!
    kramiz

• pinuppis

aldri för sent gumman,syrran introducera mi denna sidan när vi precis hade börjat me bebbeverkstan,så skönt att kunna bolla me andra om sin egen situation...massa kramar

• Trolltrio

pinuppis: Grattis till din syster! Väntar själv twins som vi räknar med att de kommer jättetidigt, så vi hamnar på 10:an igen.
    Hoppas allt är bra med hennes små.

• Trassellock

hoppsan: hur är det med dig o maggen?allt bra?kramiz

• Trolltrio

Det är väl sådär, har en del sd redan, och dessutom har den ena tvillingen börjat stjäla näring från den andra, så nu hänger det på ett hår om vi behöver åka till Huddinge o bränna kärl i moderkakan. Inte så kul, bara att ta en vecka i taget o hoppas vi slipper.

• pinuppis
    Trolltrio skrev 2007-11-08 18:01:42 följande:
    pinuppis: Grattis till din syster! Väntar själv twins som vi räknar med att de kommer jättetidigt, så vi hamnar på 10:an igen.Hoppas allt är bra med hennes små.
    all lycka till att ni får gå så långt de bara går innan dom kommer ut..hur långt är du gången..massa kramar..de går jättebra me syrrans bebbar..dom är över 2 kilo och den lite större, Milton, är snart på 3 kilos strecket..
  • Trassellock

ajdå...håller tummarna för att ni slipper åka till huddinge.
    och för att de får stanna kvar så länge som möjligt inne i din varma goa mage ...=)
    vilken vecka är du i nu?vet att du hoppades slippa undan till nästa år men...ler
    sköt om er! kramiz

• Trolltrio

Är i v 22 nu, så det är ju en bit kvar. Årsskiftet är mitt mål, v 29. MEn vi får väl se om de vill stanna alls. Bara vi slipper operation o annat elände.

• Trassellock

håller både tummar o tår!!!!kramiz

Svar på tråden Fler prematurer i Karlstad -07??