• LadyLillan

Ung-gravid + pappa?

Hur ofta är det när man är ung-gravid/mamma (upp till 19) som pappan vill finnas med??

• Svar på tråden Ung-gravid + pappa?
  • Frida Mama89

Jag var 16 år när jag blev gravid..pappan och jag gjorde slut när jag var gravid i 8:e månaden efter att ha varit sambos och förlovade i över 1 år. Efter att de tog slut har vi inte haft nån kontakt alls fötutom att han var med på förlossningen. Är idag nyförlovad och lycklig med min nya sambo och antons styvpappa.

• AlexandraN

Jag var 16 när jag vart gravid, är 18 nu och han fyller snart 21 och vi är tsm och flyttar från hyresrätt till bostadsrätt idag!
    avancerar ;)
    Hans som först föreslog barn så ^^
    Älskar varandra mer än någonsin nu när det jobbigaste med babytiden är över!

• melizza05

Ja har en dotter melizza på två år som e hos sin pappa varannan helg. och en dotter vanezza på 2 månader som inte har en pappa med i bilden alls.

• InteVetJag

jag var 17½ när min son föddes och min kille va 22år, väntar vårt andra barn i mars 08, ja e då 19 och han 24, har vart tillsammans i 4år!

• Okaa san
    jonnysbrud skrev 2007-10-26 11:39:48 följande:
    Jag och killen har två barn. min kille är tjugo år och hade precis fyllt 19 när vår äldsta dotter föddes. Jag fyller 19 i december men han har alltid funnits där för mig både före och efter graviditeterna. Vi är förlova sen förra hösten och kommer gifta oss när vi känner att vi verkligen känner att vi inte kan leva utan varandra.
    Underbart! önskar att min pojk e lika sugen på barn osm ja e, men de får vänta :(
  • MissXXX

Jag blev tillsammans med David när vi båda var 15 år. Idag är vi nitton, bor ihop, är gifta och har en dotter på 7 månader :)

• LisaDelaney

Jag och M fick vårat första barn när vi var 17,5 resp 20 år, nu har vi varit tillsammans i drygt 8 år, barnen är 6,5 och 3,5 år.

• Sesamfrö

Min dotter är nu snart 2 år och jag var 17 när ja fickhenne och han va 18.. Vi är tillsammans än och lyckligare än nånsin :;)

~Mammas prinsessa~
  • grodanboll85

jag å min sambo är båda 22 fick dotter när vi va 21 båda två (ja fyllde 22 i juli å han i aug) å vår dotter är 7 mån å 1 vecka) å vi är hur lyckliga som helst=)

• Elin hogberg

Jag va 19 när jag blev gravid och min sambo 20, jag hann fylla 20 när våran tjej kom och han 21, vi är lyckligare än någonsin!

• Fanatic

Mitt ex blev gravid första gången när hon var 16år, födde Celvin den första precis efter hon fyllt 17.. blev gravid igen när hon var 18.. Idag har vi två pojkar på 4 och 2½år som jag har varannan vecka efter att vi separerade för drygt ett år sedan.
    Så visst finns det pappor som bryr sig.. jag är idag 25år och hon 21..

• IsadorasMamma

Min dotters pappa va nyss fyllda 18 när hon föddes.
    Vi gjorde slut under grav men de har en god relation.

• NikkiGärdström

Jag är 16 år och gravid med min första. Pappan är fortfarande med mig och är minst lika glad som jag är :)

• Sabine1989

Jag var 15 när jag väntade min son och 16 när han föddes. Jag och min sons pappa är inte tillsammans idag. Utan min son är där varannan helg och det funkar toppen.

• cid

Var nitton när jag fick sonen, är fortfarande tillsammans med hans pappa och har också skaffat en lite lillasyster till honom.

• shinysister

Jag var 18 år och min kille var 20 år när våran son (8mån) föddes. Vi bor tillsammans och är kärare än någonsin. Letar villa förtillfället :)

Svar på tråden Ung-gravid + pappa?