• Im Fabulous

Varför tänder man på analsex?

Du som tänder på analsex; vad gör att du tänder på just analsex?

Jag är inte alls emot analsex, utan är bara nyfiken på vad det är som gör att man tänder på analsex. Är det för att det är lite förbjudet, för att det är annorlunda eller för att det är lite förnedrande? Eller har det med bajs att göra?

Vill ha svar ifrån både män och kvinnor!

------------------------------------------------------------------

ursäkta om det inte går att vara anonym, hoppas kunna få lite svar iallafall..

• Svar på tråden Varför tänder man på analsex?
  • Anonym (Njutning)

Tänder på analsex för att det är skönt helt enkelt. Härliga orgasmer! 

• morozko

Jag kallar mig själv för "bög" (jag är kvinna) eftersom  kär i AS från ungdomstiden. Innan jag testade den lycklig. 
    Från början tittade jag porr med gaysex och runkade på den. Lite senare blev våltagen av min vänninas styvpappan precis anslen. Hade mkt ont och hade ingen lust att testa den en gång till. Sen min första pojkvän övertalade mig att testa, men tyvärr, misslyckats - vanligt soap är inte bra glidmedel)
    Bli bättre efter 17 år.
    Varför jag är bög?
    Eftersom jag gillar att ha min finger i mans rumpan medan han slickar. Även strapon funkar bra. Jag kan säga att jag tänder över mäns rumpan lika stark. 
    Psykologiskt faktor spelar stor roll. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Den där rumpan)

Jag älskar rumpor och vill gärna ge så mycket njutning jag kan på en kvinna. Allt från finger utanpå, slicka med tungan till att ha regelrätt analsex. 

Det viktigaste är lyhördheten gentemot varandra och vad man vill göra i sängen. Oavsett vad jag gillar så är det njutningen som ligger främst. Inget jag någonsin skulle tvinga på någon. 

Har haft turen att träffa kvinnor som gillat analsex och där jag får leka mig fram till högre höjder tillsammans. 

Dels är jag rumpfetischis och älskar att få ta hand om en kvinnas bakdel. Sen det förbjudna som eggar och att det fortfarande kan anses som tabu. Leken och upphetsningen som leder till analsex är så eggande både psykiskt och fysiskt för min del. Det är svårt att beskriva. 

Har idag turen att vara tillsammans med en kvinna som älskar analsex och får också rena anala orgasmer. Men det är långt ifrån varje gång det blir ren analsex med penetration. 

Jag har inte heller något emot att få min anal smekt. 

• Anonym (Daddy)

Många kvinnor som jag träffat tar själva initiativ till det och vill bli tagna i röven. För min egen del är det känslan av hängivelsen, alla kvinnor som jag haft en längre relation med har inneburit regelbunden analsex - och de har alla njutit av det. Visst att man kan få bajs på kuken till och från beroende på hur spontant sexet är, men inget jag varken blir upphetsad av eller lägger speciellt mycket tanke vid.

• Anonym (Leffe)

Har förmånen att ha en kk som låter mig ta henne analt ibland..känslan att hon låter mig och litar på mig och att hon är så sjukt tight gör ju att det sällan blir långvarigt tyvärr..kommer oftast alltför snabbt men är helt underbart och hon brukar smeka sig så hon kommer i stort sett samtidigt..
    Är en helt annat känsla av tabu och det visuella som gör att vi gillar det..

• Anonym (Herr2hål)

Tack för en trevlig och intressant tråd. Jag är gift med en underbar kvinna sedan snart 20 år. Vi utforskade varandra tidigt i förhållandet. Nykära och omättliga med sex i flera år. Ganska snart hamnade vi i att utforska analsex. Hela tiden var vi noga med bra glidmedel och njutningen var omedelbar för oss båda. Extra trevligt tycker vi det är med en dildo i musen samtidigt alternativt med en buttplug samtidigt som jag är i fittan. Öppna och osvartsjuka som vi är har vi också testat med att vara fler innan barnen kom. Den upplevelsen var fantastisk och kommer upprepas när vi har tomt hus.
    Numera är vi kanske inte som kaniner men när vi har sex blir det intensivt. Frun vill gärna ha något i analen. Hon blir extra vild och med lufttrycksvibrator som bonus blir hennes orgasmer rejäla och ibland fontänaktiga. Själv tycker jag det klämmer skönt om kuken i analen.
    Innan vi träffades testade jag analen på mig själv både med fingrar och dildo. Då fann jag ibland en g-punkt och sprutade som en galning. Min fru har dock inte intresse av min anal vilket är lite synd. Men som gift och lycklig accepterar man olikheter och lyssnar på varandra.
    Olikt som många tror är det inte så orent med analsex. För våran del så sköljer frun analen med ett speciellt duschmunstycke då hon anar var kvällen leder. Då blir det rent och risken för ovälkomna bruna inslag är nästan minimal.

• Anonym (Man7897)

Det är tabu och förnedrande. 

• Anonym (Lycklig q)

Av flera anledningar, som redan nämnts i tråden.

Det mest positiva är nog att jag får mina allra mest intensiva och skönaste orgasmerna i samband med analsex

• Anonym Bull

Personligen så tänder jag på det för att mina partners uppskattar det och får kraftigare och mer intensiva orgasmer.

• SannnaB

Jag tycker väldigt mycket om analsex och jag vet att den jag har sex med också tycker mycket om det. Jag tycker det är så skönt att få den där bak. 

• Anonym (Man 30+, kvinna 27)

Jag som man älskar det för att det känns annorlunda, hon känns ?slynig? och  det känns ?smutsigt/förbjudet? ochdet gör mig oerhört kåt.
    Sen är jag en ?ass-man? och älskar att massera och nafsa i skinkorna. Jag älskar att slicka hennes anal, höra hennes stön av det. 

Hon har alltid tyckt om ?mycket? och älskar att ha ett finger eller leksak i rumpan samtidigt som jag knullar henne. Får henne att komma hårdare. 

Hon gillar också att bli knullad för att det känns skönt (dock inte alltid, utan hon måste vara sugen på det), hon gillar att det känns förbjudet. 

sen switchar vi ibland och hon tar mig med strap-on. För mig är det att jag blir undergiven henne och själva stimulansen. Känns mycket mer än när jag penetrerar, lite som att ha nästan orgasm länge. Sen tillsammans med kulstimulering får jag ännu kraftigare orgasmer. 

i det läget tänder hon på att hon kan göra vad hon vill med mig, att jag är undergiven henne och intimiteten det ger. 

• Anonym (Njutning)
    Anonym (Man 30+, kvinna 27) skrev 2024-06-26 16:59:00 följande:

Jag som man älskar det för att det känns annorlunda, hon känns ?slynig? och  det känns ?smutsigt/förbjudet? ochdet gör mig oerhört kåt.
    Sen är jag en ?ass-man? och älskar att massera och nafsa i skinkorna. Jag älskar att slicka hennes anal, höra hennes stön av det. 

Hon har alltid tyckt om ?mycket? och älskar att ha ett finger eller leksak i rumpan samtidigt som jag knullar henne. Får henne att komma hårdare. 

Hon gillar också att bli knullad för att det känns skönt (dock inte alltid, utan hon måste vara sugen på det), hon gillar att det känns förbjudet. 

sen switchar vi ibland och hon tar mig med strap-on. För mig är det att jag blir undergiven henne och själva stimulansen. Känns mycket mer än när jag penetrerar, lite som att ha nästan orgasm länge. Sen tillsammans med kulstimulering får jag ännu kraftigare orgasmer. 

i det läget tänder hon på att hon kan göra vad hon vill med mig, att jag är undergiven henne och intimiteten det ger. 

Låter riktigt härlig! 
    Lite avundsjuk på strapon sexet!
  • Anonym (Man 30+, kvinna 27)
    Anonym (Njutning) skrev 2024-06-26 23:27:27 följande:
    Låter riktigt härlig! 
    Lite avundsjuk på strapon sexet!
    Variationen Är ju riktigt nice 😊
  • Anonym (Henrik)

Man 36 år.

Jag tror att det finns många aspekter.

Det som gjorde att man ville prova från början var väl känslan av att det var lite tabu och kinky. Och man i sin sexuella nyfikenhet som ung ville prova mycket.

Men det är ju självklart inte allt man provar som man fastnar för.

Nu när man har provat tänder jag på det för att det helt enkelt är så otroligt skönt. Känslan är fantastisk.

Jag vill verkligen understryka att analsex ger mig ingenting om inte kvinnan verkligen vill och njuter. Och det finns något otroligt tändande i att hon vill ge mig tillgång till hela sin kropp, även de mest privata delarna. Det finns ett stort mått av tillit i det, att hon litar på mig att göra det skönt för henne.

Att det kräver en del förberedelser och uppvärmning är också upphetsande på något vis. Det blir något ritualmässigt över det. Analsex är inget man (eller i alla fall inte jag) gör snabbt och ihophafsat, liksom, utan det är en väl planerad och engagerad kärleksakt.

• Anonym (Mannen)

Det är himla skönt men inte direkt orgasm skönt. Brukar ofta leka med en dildo.

Svar på tråden Varför tänder man på analsex?