• MissJO

    Vi som gillar Dunnis kläder del I

    Tycker allt det är dags för en Dunnis-tråd - finns ju för Me&I och tradera och allt vad det nu är-

    Jag älskar kläderna- särskillt höstkollektionen!

     

    OBS!!! DET ÄR INTE TILLÅTET ATT GÖRA REKLAM - HÄR PRATAR VI OM ALLT UTAN FÖRSÄLJNING--  OBS!!


    vi delar med oss av bilder och allt vad nu vi vill göra

    KRAM KRAM PÅ ER


    ♥ *Théa* ♥
  • Svar på tråden Vi som gillar Dunnis kläder del I
  • Fam Vollmer

    förresten vad tycker ni om att vi fått ett eget forum?!?! Jag tycker det e toppen eftersom det är lite begränsat vad man får skirva här inne så det inte blir reklam ju. Känns jätteroligt.
    Jag har en trög start så jag kan behöva alla tips o ideer jag kan får känner jag

  • MissJO
    Fam Vollmer skrev 2007-10-30 12:55:18 följande:
    förresten vad tycker ni om att vi fått ett eget forum?!?! Jag tycker det e toppen eftersom det är lite begränsat vad man får skirva här inne så det inte blir reklam ju. Känns jätteroligt.Jag har en trög start så jag kan behöva alla tips o ideer jag kan får känner jag
    ja men det är ju toppen med forumet då vi faktiskt kan få kontakt med andra så kan man ju ta vissa diskussioner i GB -

    jag behöver lite nya Dunnis kläder juu!! hehe
    ♥ *Théa* ♥
  • Eddiesmamma

    Skulle nog behöva boka in ett party
    Gillar dunniskläder men är helt borta i vad som finns ute nu


    I've been through hell, now show me heaven!!
  • Carlina

    Är ny som representant jag med, ska ha mitt första party i morgon! Älskar kollektionen... Vill ha, vill ha!

  • mican
    Eddiesmamma skrev 2007-10-30 17:52:45 följande:
    Skulle nog behöva boka in ett party Gillar dunniskläder men är helt borta i vad som finns ute nu
    Kolla hemsidan!
    ♥ Min Familj Rockar! ♥
  • Kiangirl

    jag är i södra värmland. det har varit en trög start, många avbokningar... men det är jag ju inte ensam om


    man gör så gott man kan
  • Jejjes mamma

    Har också haft det trögt i höst. Förra kollektionen gick mycket bättre för mig. Fler party och större summa som det handlades för. Undra varför, det är ju superfina kläder.....

    Är så nyfiken på hur nästa kollektion kommer att se ut. Är det någon som vet när det är säljstart för den?

  • lij

    Hej,
    jag rekomenderar er säljare att använda vårt forum på Dunnis intranät! Där kan ni får säljtips etc. Säljstart för kollektioner etc ska vi inte diskutera här eftersom vi håller det för oss själva Sååå logga in er på intranätet istället.
    Lycka till

  • Tiwi

    Ja, mässan var kanon! Var och shoppade två filtar från Dunnis, jättefina och billiga!


    Olivia 05-03-16
  • Fam Vollmer
    mican skrev 2007-11-04 22:03:58 följande:
    Wohoooo! Härlig Mässa!
    Åhh önskade att vi haft reperensentanter här nere i malmö med när det vart mässa verkar vara ett ba sätt att hitta folk på.
  • Kiangirl

    hoppas det blir på mammapappabarnmässan i karlstad i mars också... skulle vara så kul!


    man gör så gott man kan
  • Fam Vollmer
    MissJO skrev 2007-11-06 08:36:12 följande:
    åå var dunnis på er mässa????*avis*
    håller med här ner vart dom inte heller hade kanske kunnat hjälpa lite på traven av intresseanmälningar.
  • Tiwi

    Ja, på "underbara barn" mässan i Älvsjö i Stockholm!


    Olivia 05-03-16
  • lij

    Hallå,
    är det någon som sett en "tråd" om underbara barnmässan?? Jag har en kollega som påstår att hon sett det och att det stod massom med positiva saker där om Dunnis Hade varit kul att få läsa det...

  • MissJO

    jag har ingen aning- jaa det hade vart kul att läsa!


    ♥ *Théa* ♥
  • mican

    Jag är så nyfiken på den nya kollektionen!


    ♥ Min Familj Rockar! ♥
Svar på tråden Vi som gillar Dunnis kläder del I