• Anonym (killeundra)

    String efter 30?

    Ja är kille! *GivetVis*
    Undrar: Tjejer/Kvinnor: String efter 30, eller ej?
    Har Du det, eller ej?
    Själv tycker jag det ser sexigt ut, men det är kanske ute?

    Skriv gärna i detalj vad just Du har, och vad Du tycker.... //Nyfiken kille
  • Svar på tråden String efter 30?
  • Anonym (Brnf)
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:22:40 följande:

    Ofräscht med string på tanter. Röd varningsflagg på sådana.


    Tanter ? När man är över 30? Vad är du då, gubbe? Du är ju 38
  • Anonym (Brnf)
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:44:28 följande:
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.
    Celluliter har många redan som 20-åringar 
  • Anonym (Hrmf)
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:44:28 följande:
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.

    Du verkar ha en rätt fördriven bild av verkligheten. Jag skulle nog inte benämna någon i 30-årsåldern som tant oavsett häng eller celluliter. Man kan definitivt ha snygg kropp trots att man inte är 20 år. 

    Är 35 år och har nog både fastare och snyggare rumpa än de flesta 20-åringar. Och string använder jag också. Med tanke på alla blickar jag får på gymmet så tror jag faktiskt inte att någon klagar..men vilka trosor jag har är min ensak.


     

  • Anonym (Absolut)
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:44:28 följande:
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.
    Hahaha! 🤣🤣 Tant vid 30+! Du har ju humor iallafall 😂 
  • Karl Alexander
    Anonym (Brnf) skrev 2024-04-23 13:23:04 följande:
    Tanter ? När man är över 30? Vad är du då, gubbe? Du är ju 38
    Jag använder inte string, vilket denna tråd handlade om.
  • Anonym (Brnf)
    Anonym (Absolut) skrev 2024-04-23 15:26:20 följande:
    Hahaha! 🤣🤣 Tant vid 30+! Du har ju humor iallafall 😂 
    Den leker väl bara här på forumet för den har tråkigt 
  • Anonym (Snart 30år)
    Karl Alexander skrev 2024-04-23 09:44:28 följande:
    Är inte tant. String passar kvinnor som fortfarande har snygga rumpor, inte 30+-tanter med häng och celluliter.
    Jag har inga celluliter och rumpan har en fin form fast jag 
     30 år  
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2024-04-23 12:48:39 följande:
    Jag har string för att jag tycker de är skönast, de sitter där de ska, kläderna sitter bättre över rumpan och jag tycker jag ser bättre ut. Har noll och intet med porr att göra då jag inte ser på porr och vet inte vad de har för kläder där och ska jag ha sex så är jag naken.
    För övrigt så torkar jag mig ren då jag varit på toaletten och jag byter underkläder dagligen.
    Det går som sagt inte att torka sig ren därnere. Det kommer alltid att finnas miljarder e-coli-bakterier som sitter där och ständigt sipprar ut inifrån tarmen och geggar in sig i snöret på trosan, ju längre man går runt med denna.

    Men whatever. Vi prioriterar olika här helt enkelt. TS verkade vilja få det till att  alla unga tjejer använder string och jag tror inte att det stämmer helt enkelt. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-24 01:56:05 följande:
    Det går som sagt inte att torka sig ren därnere. Det kommer alltid att finnas miljarder e-coli-bakterier som sitter där och ständigt sipprar ut inifrån tarmen och geggar in sig i snöret på trosan, ju längre man går runt med denna.

    Men whatever. Vi prioriterar olika här helt enkelt. TS verkade vilja få det till att  alla unga tjejer använder string och jag tror inte att det stämmer helt enkelt. 
    Det var ett väldigt tjat om bakterier. Det finns bakterier överallt och vi exponeras konstant för dem. De flesta är ofarliga, likaså med e-coli där bara några varianter leder till sjukdom. Spelar alltså ingen egentlig roll annat än om man lider av bacillskräck. När folk säger att de är rena så menar de förmodligen att de håller en god hygien och regelbundet tvättar sig i rumpan. 
  • Samsam111
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Men det du menar är alltså att den dagen du fyller 30 slutar du med string tvärt?
  • Anonym (kvinna)
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Även 20 åriga kvinnor kan ha en dallerrumpa och 30+ kvinnor kan har en fast rumpa
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (M) skrev 2024-04-28 07:55:16 följande:
    Det var ett väldigt tjat om bakterier. Det finns bakterier överallt och vi exponeras konstant för dem. De flesta är ofarliga, likaså med e-coli där bara några varianter leder till sjukdom. Spelar alltså ingen egentlig roll annat än om man lider av bacillskräck. När folk säger att de är rena så menar de förmodligen att de håller en god hygien och regelbundet tvättar sig i rumpan. 
    Jag rättar bara de oupplysta som tror att det är hygieniskt att bära string vilket det i allra högsta grad inte är då det aldrig går att bli ren i området runt öppningen där snöret smetar fast om man går omkring med smutsig string hela dagen lång.

    Har aldrig pratat om sjukdomar heller. Det är fortfarande ofräscht som fan att bära string. Oavsett ålder.
  • Anonym (M)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-04-28 14:14:55 följande:
    Jag rättar bara de oupplysta som tror att det är hygieniskt att bära string vilket det i allra högsta grad inte är då det aldrig går att bli ren i området runt öppningen där snöret smetar fast om man går omkring med smutsig string hela dagen lång.

    Har aldrig pratat om sjukdomar heller. Det är fortfarande ofräscht som fan att bära string. Oavsett ålder.
    Visst blir det smutsigare än med vanliga trosor men om kvinnan byter regelbundet så spelar det ingen större roll. Så länge ingen ska dit och slicka på snöret eller i rumpan. Och gör de det så tvivlar jag på att de bryr sig om hur hygeniskt det är.
  • Anonym (50-åriga damen)
    Maja2003 skrev 2024-04-28 07:35:59 följande:

    Ni gamlingar får ju tänka på omgivningen också. Inte alla som vill se kärringrumpor hänga ut och dallra.


    Skulle säga att min nu 58 år gamla rumpa ser bättre ut än många 30 åriga .
Svar på tråden String efter 30?