• Biodlaren

    Roliga och lite fräcka historier!

    Hej! Tycker att det behövs lite humor här på familjeliv, så lägg in era roliga och fräcka historier så att vi får ett gott skratt.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Svar på tråden Roliga och lite fräcka historier!
  • städfia

    En kvinna vaknade efter en blygdläppsoperation. På bordet stod det 3 blommor: 1 från mannen, 1 från läkaren och 1 från Tore som fått nya öron!

  • städfia

    Du är den 3:e nyknullade damen jag drar upp ur diket idag, sa bonden. -jag är då inte nyknullad sa damen. - nej, men så är du inte uppe ur diket heller än.....sa bonden

  • Biodlaren

    En kvinna låg och solade på stranden. Plötsligt flög det upp en humla mellan benen på henne. Hon fick panik och sprang (så gott hon kunde) till en doktor. Hon berättade vad som hänt och doktorn svarade:
    - Gå hem till din man och be honom smörja in snoppen i honung, låt honom försiktigt för in den och locka ut humlan.
    - Men doktorn, jag är tyvärr singel!
    - Jaha, då kanske jag kan hjälpa dig.
    Så han hämta honung, smorde in sitt vapen och började sedan sakta föra in den. Det gick en stund, men så började han att öka takten mer och mer.
    - Men vad gör du? skrek kvinnan. Du skulle ju ta det försiktigt.
    - Jag har ändrat mig! Jag skjuter den jäveln istället!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    Den medelålders mannen och kvinnan hade levt ihop i ett antal år. Då mannen var av den kristna sorten hade de aldrig haft sex med varandra, mannen ville nämligen vänta tills dess de var gifta. Kvinnan däremot hade aldrig kunna motstå frestelsen och hade vid ett flertal tillfällen varit otrogen mot sin livskamrat som aldrig misstänkt något. Nu hade de båda efter mycket om och men bestämt sig för att gifta sig. Kvinnan lovade sig själv att aldrig mer vara otrogen mot sin man. Men senare samma vecka blev lusten för stor och hon bara måste få sig lite sängkammarvals. På krogen samma kväll träffar hon en lämplig danspartner som gör henne sällskap till ett hotellrum. När de väl har fått av sig kläderna och kärleksakten skall börja, får kvinnan lite dåligt samvete och tänker att det vore ju själve fan om hon skulle gå och bli med barn eller få någon bugg i grenen nu så här innan bröllopet. Hon säger vänligt men bestämt åt mannen att skall det bli nåt så får det bli med gummi. Mannen rusar genast ut till hallen för att kolla i plånboken - inga kompisar. Han drar snabbt på sig kläderna och rusar ned till Statoil-macken, men ve och fasa, alla kondomerna är slut. Mannen är i detta laget alldeles för kåt för att ge upp denna kamp. Han ser sig omkring i butiken och ser att de säljer äkta renkorv. Han tvekar en sekund men lusten tar överhanden. Han köper den korv som ser ut att passa bäst, skär av ena änden och gröper ur köttet så att bara skinnet blir kvar. Korvskinnet fungerar utmärkt som gummi och kvinnan märker ingen skillnad. Men när mannen har fullbordat sin akt och drar sig ur blir korvskinnet kvar. Besvärad av situationen beslutar sig mannen för att inget säga. Några dagar senare är det bröllop och den förväntansfulla äkta mannen skall på bröllopsnatten äntligen få komma till. Kärleksakten går som för alla nybörjare alldeles för fort, och när mannen drar sig ur har korvskinnet fastnat på hans snopp. Förvånat tittar han på sin lem och säger argt till sin hustru:
    - Och vad i allsin dar skall detta betyda?
    Kvinnan, som vet hur lite mannen vet om sex, finner sig fort och säger:
    - Men det är ju min mödomshinna. Du har tagit min oskuld.
    Mannen tittar igen på skinnet och utbrister lyckligt:
    - Vilken otrolig tur vi har, bäst före datumet är i morgon!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    En schäfer och en pudel satt i väntrummet hos veterinären och började småprata. Efter en stund så frågade schäfern pudeln om varför han var hos veterinären och pudeln förklarade:
    - Jag var så nödig att jag råkade kissa ner mattes äkta persiska matta, och nu är jag här för att avlivas.
    Pudeln ställde då samma fråga till schäfern och han svarade:
    - Jo, det var så här att jag fick syn på när fascistiska matte låg på alla fyra och knäskurade golvet och jag kunde inte låta bli att sätta på henne bakifrån.
    - Så du är också här för att avlivas?
    - Nej för tusan, jag är här för att klippa klorna.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • vilda83

    vilka superfräckisar, det va inte en enda jag hört förut!!!!!!!

    tack för skratten!!!


    Sandra & Mattias Lilla Mirakel
  • Biodlaren

    En tiger är ute och promenerar i skogen när det plötsligt smäller till, och ut ur buskarna hoppar en elefant som kastar sig på rygg och asgarvar! Sen går elefanten in i buskarna igen, En ny smäll kommer, och ut ur buskarna kommer elefanten, slänger sig på rygg och asgarvar! Efter femte smällen frågar tigern vad elefanten håller på med.
    - Jo, svarar elefanten, jag är inne i buskarna och knullar småapor, och när det kommer för mig exploderar dom!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    Lärarinnan ställer frågor till barnen.
    - Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
    - Älgen, svarar Elsa.
    - Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.
    - Vad är grönt och hoppar i gräset?
    - Gräshoppa, svarar Ulla.
    - Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
    Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan.
    - Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men litet och mjukt när den tas ut?
    Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter.
    - Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    En man, som inte ville göra mycket väsen av sig, låg på sjukhus för att göra en serie tester. Det senaste testet hade lämnat hans mage i ett väldigt upprört tillstånd. Efter att flera gånger sprungit på toaletten, bara för att upptäcka att det var falskt alarm, bestämde han sig för att ligga kvar, trots att det tryckte på. Plötsligt fick han kraftig diarre, och den nedsölade sängen gjorde honom fruktansvärt generad. I ett desperat försök att dölja vad som hade hänt, hoppade han ur sängen, samlade ihop lakanen och kastade ut dem genom fönstret. Ett fyllo var på väg förbi sjukhuset, då lakanen landade på honom. Han började skrika och svära, och svängde ursinnigt med armarna för att få bort dem, och slutligen landade de i en hög runt fötterna på honom. Medan fyllot stod där, lite ostadig på fötterna, och stirrade ner på lakanen, kom en säkerhetsvakt (som knappt kunde hålla sig för skratt). Han hade sett hela incidenten, och frågade:
    - Vad sjutton är det som pågår här?
    Fyllot, som fortfarande stirrade ner på lakanen, svarade hysteriskt:
    - Jag tror jag just bankade skiten ur ett spöke!


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    Han vägrar att bli bortvisad när han närmar sig. Han frågar om du är nervös och du skakar modigt på huvudet. Han är mycket mer erfaren, men det är första gången hans finger hittar rätt. Han kommer längre in och du skakar till. Din kropp spänns hårt, men han är försiktig, som han lovade att vara. Han tittar djupt in i dina ögon och säger åt dej att lita på honom. Han har gjort detta många gånger förr. Hans snedvridna leende gör att du slappnar av, och du öppnar dej mer, så han får mer plats så han lättare ska komma in. Du börjar böna och be att han ska göra det snabbare och skynda sig riktigt mycket, men han tar långsamt den tid han behöver för att orsaka så lite smärta som möjligt. När han trycker hårdare känner du hur din vävnad ger vika, smärtan bubblar upp inom dej och det känns som ett knivhugg. Den kittlande känslan av blodet när det sakta börjar rinna. Han tittar oroligt på dej och frågar om det gör ont. Dina ögon är fyllda med tårar, men du skakar på huvudet och nickar åt honom att fortsätta. Han börjar röra sig ut och in med skicklighet, men du är nu alldeles avtrubbad av smärtan och känner inte längre att han rör sig inom dej. Efter några fruktansvärda minuter känner du att något går sönder inom dej och han drar ut den. Du ligger nu helt avslappnad, glad att det äntligen är över. Han ser på dej, ler varmt och säger att du har varit hans mest envisa, men också mest lönsamma upplevelse. Du ler och tackar din tandläkare. Det var trots allt första gången som du drog ut en tand.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

    Varför har tomten så stor pung?

    Han kommer bara en gång om året.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • ollson

    Jungfu Maria fuktig o våt, skrek till Josef; -Nu e jag kåt.
    De sprang till ladan o hade kul. Det är anledningen till att vi firar jul.


    It´s nice to be inportant, but it´s more imortant to be nice
  • Biodlaren

    En björn och en hare träffade en god fe när dom promenerade i skogen en vacker dag, den goda fen sa att dom fick tre önskningar var.

    Björnen sa: Jag önskar att alla björnarna i denna skog var honor.

    Haren sa: Jag önskar en hjälm.

    Björnen: Jag önskar att alla björnar i sverige var honor.

    Haren: Jag önskar en motorcykel.

    Björnen: Jag önskar att alla björnar i världen var honor.

    Haren sa då: Jag önskar att björnen blev bög.


    Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
Svar på tråden Roliga och lite fräcka historier!