86:or i Skaraborg?
Hej!Vill gärna ha kontakt med andra stolta mammor, runt skaraborgsområdet.
Är det du?

Hej! I helgen har vi haft kalas för Wilma fyllde 1 år. Igår var vi och bada i badhuset och idag har vi varit i stan och fikat med en kompis och kollat i affärer.
Läget här är bara bra. Idag är min mamma och bror och hälsar på oss för att fira min födelsedag i förskott, så jag har fullt upp just nu. :)
Hej hej!! Hur e de med alla här då? va ett tag sen nån skrev nu ju Hoppas allt e fint!!! kramar
Det är bara bra med oss! Tråkigt väder bara! Men så är det väl när det är höst...
kram
Här är det bara bra! Ska gå och väga Wilma idag. Får se om hon har gått upp nåt.
Här är det fint! Pluggar hemma idag, medan Lilly är på dagis.
I eftermiddag ska vi nog gå ut och leka i skogen, om det inte börjar regna
JennieGr - Jo på dagen ska de va bra väder men på kvällen ska de va lite regn å rusk så man kan tända ljus och mysa lite
Saaandra86 - Ska väga frida om ett par veckor, tycker de e så skönt nu när hon e lite äldre, för när ja helammade så hade ja sån panik ibland över att hon inte hade gått upp tillräckligt, blir så jobbigt! Lycka till imorn då
anna apelsin - vad pluggar du till? Å va mysigt! finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder som man hört hehe så de e bara å dra ut!!
Arentorpsbebis: Wilma hade gått upp ganska mycket och hon följer sin kurva jätte bra. Hur är det annars då?
anna apelsin skrev 2007-11-07 21:35:55 följande:
Vi har inte varit på BVC sen hon fyllde ett år.
Här så släpper dom kontrollen ganska mycket efter ett år , men vill man så får man nog beställa tid så ofta man vill (tror jag). Vi ska snart dit för jag känner att vi vill ha en liten uppdatering.
Imorrn är det fars dag, och Lilly har gjort ett grattiskort på dagis Det var sååå fint!
Hej!!! Vad gör ni alla? Synda att den här tåden liksom dog ut lite!!
Hur har alla det? Fått fixat några julklappar?
Jag e väl i princip klar med den biten!! SKÖNT!!!!!!!
Hoppas alla har det fint!!
Kram