han slog mig
Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?
Nån i samma situation??
Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?
Nån i samma situation??
har levt sambo med en kille förut som misshandlade mig psykiskt, vilket jag berättat för nuvarande sambon (exet what ever) och att jag varit rädd för att han eller vem som helst skulle bli likadan som honom. att jag tyckt illa om berusade människor för det var då min första samo var somvärst aggresiv, att jag alltid var rädd för att han skulle slå..
Nu har han jag delar bostad med precis uppfyllt min värsta mardröm.
Kinden och nacken värker än..
Har han gjort det förut??
Har han druckit mkt? (Spelar kanske ingen roll men ändå)
Tror du att det är någon fara för hans dotter?
Alltså har han vart arg på henne eller så förut så att det finns chans att det skall hända henne/dig nått igen??
För då kanske det inte passar att hon kommer imorgon??
Hur gammal är hon??
Lycka till...
Det är svårt när man inerst inne älskar någon!
Inte för att det spelar någon roll, men är detta första gången han slår dej eller har det hänt tidigare ?
nej det var första gången.
Han försökt sova lite.. men det går inte.
Alla känslorna blandar sig i magen så jag mår illa och kräks.
Jag tror inte det är fara för dottern, men trodde inte heller han skulle göra mig illa.. :S
öh, låter kanske konstigt, men berätta aldrig för dina framtida pojkvänner att din förre pojkvän misshandlade dig. Det gör att du snabbt verkar svag i deras ögon och de tror att de kan behandla dig hursomhelst. Det e min mening bara.
Jag har läst din gamla tråd om erat förhållande..
Och efter det tycker jag verkligen att du ska lämna honom! Du är värd att älskas för den du är och ta ingen skit, för du blir aldrig lycklig då!
Styrkekramar!
hej,
lämna honom! det är inte bara fel på örfilar utan hans värderingar. ingen förtjänar att bli slagen.
Han visar otrolig ånger, har sett till att få börja gå i terapi, fått tid redan nästa vecka. Han säger han aldrig kommer dricka alkohol igen och att han är beredd att göra vad som helst för att detta inte ska hända igen och för att inte förlora mig..
Lämna honom, lev som särbos om du vill, tills han har tagit itu med sina problem sen kan ni se om ni ska leva ihopa igen. GÅ innan all din självkänsla försvinner. Lycka till!!!