• Anonym (?)

    Bästa ställning vid analsex??

    Har testat att ha analsex ett par gånger, men det har gjort ont :( vill väldigt gärna att det ska gå bra, för jag älskar när sambon har ett finger i rumpan på mig :) vi använder mkt olja och ändå gör det ont. Ska man ha en speciell ställning som kan göra mindre ont? Vi har tagit det bakifrån, han har verkligen varit försiktig och inte tryckt alls, utan jag har fått "backa" mot honom, men det har gjort ont ändå :( vi tänkte testa i helgen igen, ta lite vin innan, kanske man slappnar av bättre då? Alltså inte störtfulla nu..vilken ställning är bäst? Tips tack! Vill ju så gärna!!!

  • Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??
  • Anonym

    Vi är med rätt så nya när det gäller analsex, men vi gillar det verkligen. Bakifrån kör vi oftast men vi har även praktiserat ridställningen några ggr min partner tycker om den eftersom hon då kan styra hur långt in hon vill ha kuken.

  • Anonym

    Doggy style när jag lutar mig fram på underarmarna mot underlaget så att han kommer riktigt riktigt långt in i mig. Kan inte bli bättre!!!!!!!

  • Anonym (Frida)

    Som sagt, skeden!
    Andra ställningar som funkar är: Jag rider. Missionen fast i 2:an

  • Anonym (Frågan ?)

    Ursäkta en okunnig, men vad är skeden ?

    Och ni som rider, pillar ni er samtidigt och rider ni med ryggen mot mannen eller som vanligt ansikte mot ansikte så att säga ?

  • Me o Mike

    skeden är när man ligger på sidan och killen ligger bakom..

    Anonym (Frågan ?) skrev 2008-07-11 15:31:57 följande:


    Ursäkta en okunnig, men vad är skeden ?Och ni som rider, pillar ni er samtidigt och rider ni med ryggen mot mannen eller som vanligt ansikte mot ansikte så att säga ?
  • Anonym

    jag brukar rida min man, tycker det är skönt att bestämma takten. + att man kan smekas så bra fram. på oss båda.

  • Anonym (Frågan ?)

    Hej !
    Testade skeden och det var kanonskönt + att det gick för mig. Brukar ha väldigt svårt att få orgasm om inte maken frambringar det eller om jag själv kan ligga på magen och pilla, men det gick utmärkt med skeden. Första gången i mitt 30-åriga liv som det gått på sidan : )

  • Anonym (Kille 33 år)

    Puffar upp en härlig tråd. Låt det vara en feelgood tråd!

  • Mr H

    Önskar att min fru skulle våga slappna av och prova. Hon blir upphetsad av att jag smeker hennes anal men låter mig inte trycka in varken finger eller penis.

    Låter som det ändå är ganska många kvinnor som njuter av det.

  • Anonym (BiGuy)

    Första gången för ngr veckor sen...

    Sked först, sen red jag honom samtidigt som min sambo gränslade hans ansikte och blev slickad....tror han var nöjd

  • Armageddon

    Damen liggandes på rygg på ett bord, jag ståendes.

    Då är det lätt att anpassa både vinkel och tryck, man har bra ögonkontakt, och det är lätt att stimulera både vagina och klitoris samtidigt.

  • Anonym (Skönt)

    Är tjej och älskar analsex.

    Med min ena kk så står jag på alla fyra, han har mormalkuk.

    Med min andra kk så ligger jag platt på mage och håller ihop mina ben. Så han ligger på mig helt enkelt. Han har en stor, men med lite förarbete så är det hur skönt som helst.

  • Anonym (Rumposkuld än)

    Ni tjejer i långa rader älskar bli tagna men vi killar då?

    Min tjej är helt spärrad för analsex och som övertalning fick hon prova dildon på mej utan en tanke på att det skulla vara skönt men jises......

    Gudomligt att vara undergiven och låta sig få prova bli penetrerad.

  • Anonym (Jag vill)

    Härligt höra er tjejer som gillar det. Har en sambo som jag kommer separera från nu bla pga hennes tråkiga inställning i sängen. Hon vägrar analsex eller ens tänka i dom banorna. Men när jag haft sex med henne och smygstimulerat henne både på anus och lite med fingret i ingången hör jag hur kåt hon blir och får snabbt orgasm. Efteråt förnekar hon att jag pillat dör eller att det skulle varit skönt. Fan va hon är tråkig. En gång fick hon penetrera mej med dildon bara för att bevisa att den faktiskt går att få in och jag tokälskade det vilket jag inte räknade med. Hon vill dock inte göra om det på mej för att det var konstigt o kändes fel i hennes huve. Min nästa tjej måste gilla det.

Svar på tråden Bästa ställning vid analsex??